تاریخ انتشار: 1395/10/17 00:40
کد خبر: 237835

مسیر سخت بارسا برای عبور از زمستان

امشب و در چارچوب دور رفت کوپا دل‌ری، بارسلونا و اتلتیک بیلبائو باید به مصاف هم بروند. دیداری حساس و جذاب که اولین ایستگاه بارسلونا در زمستان سختش است. حضور در سن‌مامس برای هر تیمی می‌تواند یک کابوس باشد؛ البته نه برای بارسلونا.
مسیر سخت بارسا برای عبور از زمستان

اتلتیک بیلیائو یکی از تیم‌هاییست که برای بارسلونا شبیه به یک لقمه چرب و نرم است. در شش تقابل آخر دو تیم، 5بار بارسلونا پیروز بوده و یک بار هم دیدارهای دو تیم به تساوی کشیده شده است. بارسلونا 14گل زده و تنها 2بار دروازه‌ش باز شده است. این آمارها را باید بذاریم کنار اینکه کاتالان‌ها فصل را در سال 2016 عالی به پایان رساندند و بحران‌های ابتدای پاییز را فراموش کرده‌اند. اما زمستان چطور آغاز خواهد شد؟ آیا این بار بیلبائو می‌تواند یقه بارسلونا را بگیرد و برای این تیم مانعی جدی شود؟ بیلبائو در 5مسابقه قبلی خود 3پیروزی و یک شکست داشته که برای آنها آمار خوبی است. اما تعطیلات زمستانی می‌تواند معادلات را بر هم بزند. بارسلونا هر 5دیدار قبلی خود پیش از شروع این مسابقه را پیروز شده و 23گل هم در این 5بازی به ثمر رسانده است. آماری وحشتناک برای بیلبائویی‌ها. به هر روی اینجا جام حذفی است و جام شگفتی‌ها. شاید در سن‌مامس، شاهد روزی بسیار تلخ برای لوییس انریکه باشیم. سرمربی اسپانیایی برای این مسابقه تمام شاگردانش را در اختیار دارد و مثلث هجومی این تیم با عکس‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر کردند، آمادگی بالای خودشان برای این مسابقه را به نمایش گذاشتند.

 

بارسلونا از امروز تا هشتم اسفند، روزهای سختی در فوتبال اسپانیا و اروپا خواهد داشت. بارسلونا بعد از این مسابقه باید روز یکشنبه در خانه ویارئال مهمان این تیم باشد. ویارئال اخیرا عالی کار کرده و شکست سه بر صفر اتلتیکو مادرید در هفته‌های گذشته، بهترین عملکردشان بوده. زیردریایی‌های زرد 4دیدار قبلی خود را پیروز از میدان خارج شدند و انگیزه بسیار بالایی برای متوقف کردن بارسلونا دارند. بعد از آن در روز چهارشنبه شاگردان لوییس انریکه باید دیدار برگشت بازی امشب را در نوکمپ برگزار کنند. بعد از آن لاس‌پالماسی‌ها به نوکمپ می‌آیند و شاهد دیداری جذاب خواهیم بود. لاس پالماس در این فصل تیمی فراتر از حد انتظار بوده و تا اینجای رقابت‌ها عالی عمل کرده است. ضمن اینکه این تیم در تقابل با رئال و بارسا نمایش‌های جانانه‌ای از خودش به نمایش گذاشته است.

بعد از آن، کاتالان‌ها مهمان ایبار خواهند بود. ایبار، تیم هشتم جدول لالیگاست و مانند ویارئال و ایبار فراتر از توقعات ظاهر شده است. این عملکرد فوق‌العاده آنها می‌تواند زنگ خطری برای بارسلونا باشد. بعد از ایبار رئال بتیس میزبان بارسا خواهد بود و پس از آن مسابقه بارسلونا برای دیدار برگشت لیگ برتر مقابل بیلبائو آماده می شود. سومین بازی در کمتر از یک ماه که می تواند وضعیت جالبی را به وجود بیاورد. 24بهمن بارسلونا راهی خانه آلاوس خواهد شد. دیدار رفت این دو تیم را به یاد بیاورید تا متوجه شوید این بازی اصلا مسابقه ساده‌ای نیست. تنها 48ساعت بعد آبی‌اناری‌ها باید در پاریس مهمان پاری‌سن‌ژرمن باشند. بعد از این بازی سخت به مصاف لگانس می‌روند و سپس در روز هشتم اسفند ماه، دیدار سخت فصلشان مقابل اتلتیکو مادرید را برگزار خواهند کرد.

این برنامه فشرده می‌تواند تیم انریکه را از فرم خوب خودش خارج کند. آنها با تیم‌های خوب و بزرگی بازی دارند و این مهم باعث می‌شود مصدومیت‌ها و محرومیت‌ها زیاد شود و نیمکت ضعیف بارسلونا به چشم بیاید. این همان چیزیست که انریکه را هم از برنامه فشرده بازی‌های تیمش ترسانده و از حالا زمزمه‌هایی شنیده می‌شود که او قصد خرید چند بازیکن بزرگ را در این زمستان دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k9wra

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



ترکیب امشب اتلتیکو مادرید در جدال با لاس پالماس+فیلم

بارسلونا با هت تریک آردا توران، ارکولس را در هم کوبید
صعودبارسلونا و سویا به یک هشتم نهایی کوپا دل ری