تاریخ انتشار: 1395/10/18 02:18
کد خبر: 237564

مورینیو: نباید ده خیا دوباره بهترین بازیکن فصل شود!

مورینیو اگرچه از عملکرد ده خیا تمجید کرده، اما امیدوار است این دروازه بان اسپانیایی بار دیگر بهترین بازیکن فصل یونایتد لقب نگیرد.
مورینیو: نباید ده خیا دوباره بهترین بازیکن فصل شود!

دیوید ده خیا دروازه بان اسپانیایی منچستریونایتد طی سه فصل گذشته با نمایش های خوبش توانسته بهترین بازیکن فصل یونایتد لقب گیرد، اما مورینیو امیدوار است این روند، در فصل جاری به اتمام برسد. مورینیو در مورد این موضوع، چنین اعتقاد دارد:

    تصور می کنم وقتی دروازه بان به عنوان بهترین بازیکن فصل انتخاب می شود، یک جای کار اشکال دارد. امیدوارم این فصل دیگر ده خیا بهترین بازیکن یونایتد نشود، اگرچه در عین حال امیدوار هستم همچنان به بازی های خوبش ادامه دهد و بتواند واکنش های حیاتی ای را در بازی ها انجام دهد.

    بعد از بازی با وستهم، ده خیا را در آغوش کشیدم، چرا که سیو خیلی خوب او روی ضربه آنتونیو، ما را در بازی حفظ کرد. اگر در آن صحنه گل می خوردیم، پیروز شدن در بازی با توجه به شرایط مسابقه و دفاع کردن حریف، خیلی سخت می شد.

    البته که من حامی دروازه بان ها هستم و می خواهم آن ها هم جوایز فردی را ببرند. دروازه بان ها هم شایسته این هستند که توپ طلا ببرند یا به عنوان بهترین بازیکن فصل لیگ برتر انتخاب شوند. آن ها برخی اوقات مظلوم واقع می شوند، وقتی خوب بازی کنند، مردم ممکن آنان را فراموش کنند و وقتی هم یک اشتباه کنند، همه آن را به یاد دارند. به هر حال نظرم این است که اگر هر فصل، به طور متوالی، دروازه بان تیم بهترین بازیکن فصل لقب گیرد، یک جای کار ایراد دارد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pg6ma

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استام: یونایتد کیفیت لازم برای قهرمانی را دارد