تاریخ انتشار: 1395/10/18 11:23
کد خبر: 237541

گواردیولا: امیدوارم بازیکنانم خودشان را باور کنند

سرمربی منچسترسیتی پپ گواردیولاگفت: امیدوار است پیروزی شب گذشته تیمش برابر وستهام، شاگردانش را به خودباوری برساند.
گواردیولا: امیدوارم بازیکنانم خودشان را باور کنند

پپ گواردیولا در پی برتری 5 بر صفر شب گذشته (جمعه) شاگردانش برابر وستهام در دور سوم جام حذفی انگلیس و صعود به دور بعد این رقابت‌ها گفت: پیروزی در بازی خارج از خانه همیشه مهم است، البته کسب این پیروزی کار آسانی نبود و وستهام حریف دشواری بود، اما امیدوارم این برد به بازیکنانم کمک کند که خودشان را باور کنند که چقدر خوب هستند. بازیکنان ما در طول فصل دوندگی بالایی داشته‌اند و خواهند جنگید و گاهی اوقات بازی خوبی را از خود به نمایش می‌گذارند. آنها باید به این باور برسند که بازیکنان خوبی هستند و قادر به رقابت با هر تیمی هستند. 
 
وی افزود: در این دیدار به نسبت بازی‌های گذشته بیشتر مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشتیم، آن هم در زمینی (ورزشگاه لندن) که انجام این کار تقریباً غیرممکن است. به نظرم ما از حیث مالکیت توپ تیم برتر بودیم. ما موقعیت‌های زیادی روی دروازه وستهام خلق کردیم و فرصت کمی در اختیار آنها قرار دادیم که این به ما خیلی کمک کرد. پیش از اینکه از روی نقطه پنالتی به اولین گل‌مان برسیم، 3 یا 4 موقعیت خوب گلزنی داشتیم. بعد از گل یحیی توره هم کارمان خیلی راحت شد. 
 
وقتی از سرمربی اسپانیایی من‌سیتی پرسیده شد « گفته می‌شود منچسترسیتی در آستانه به خدمت گرفتن بداشتوبر از بایرن‌مونیخ است. آیا برنامه‌ای برای به خدمت گرفتن این مدافع 27 ساله دارید؟» پاسخ داد: خیر. ما باید در مورد وضعیت‌مان با باشگاه صحبت کنیم چون وینسنت کمپانی می‌تواند به ما کمک کند، اما او در 2 سال گذشته مصدومیت‌های زیادی گریبانگیرش بوده است. ما نیکلاس اوتامندی، جان استونز و الکساندر کولاروف را در خط دفاعی داریم. البته همچنین توسین آدارابیویو را داریم که بازیکن جوانی است. زمانی که به بازی‌های لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان می‌رسیم، اگر مصدومیتی برای مدافعان ما رخ دهد، نیروی لازم برای این پست نداریم. 
 
گواردیولا در پایان خاطرنشان کرد: ما شرایط را مورد ارزیابی قرار خواهیم داد که اگر بتوانیم یک مدافع به خدمت بگیریم. من بداشتوبر را می‌شناسم. او بازیکنی شگفت‌انگیز و انسانی فوق‌العاده است، اما هولگار بازیکن بایرن‌ مونیخ است و پیش از هر چیز باید با باشگاه بایرن و خود او صحبت کنیم. در حال حاضر اسمی در لیست خریدمان نیست چون بازی‌های زیادی در پیش داریم و حالا تا بازی با اورتون 10 روز فرصت استراحت داریم، بنابراین فرصت کافی برای بحث با تیکسی بگیریستیان (مدیر ورزشی من‌سیتی) و باشگاه داریم تا ببینیم چه چیزی به سود تیم تا پایان فصل خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qj7pn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بیلیچ: سیتی با گواردیولا اعتماد به نفس ندارد