تاریخ انتشار: 1395/10/18 21:52
کد خبر: 237413

صحبت های آلگری پیش از بازی با بولونیا

صحبت های آلگری پیش از بازی با بولونیا

یک بار دیگر مسابقات حساس سری آ ایتالیا از راه رسید و بانوی پیر در این هفته از رقابت ها و در اولین دیدار سال 2017 به مصاف تیم سخت کوش بولونا خواهد رفت. ماسیمیلیانو الگری سرمربی تیم یوونتوس در کنفرانس خبری این مسابقه حاضر شد.

 

وی در ابتدا گفت:در ابتدا سال نو میلادی را به همه تبریک می گویم. ما دوباره برگشتیم.از من نخواهید در مورد بازار و نقل و انتقالات صحبت کنیم زیرا این موضوع تحت نظارت باشگاه می باشد و همه چیز به جلو می رود.

 

الگری افزود:شایعات بازار نقل و انتقالات باعث می شود حواشی زیادی در اطراف تیم به وجود بیاید. پس ترجیح می دهم که کمتر در این رابطه صحبت کنم و به فکر بازی های حساس در این ماه باشیم.

 

سرمربی به ترکیب تیم در بازی فردا پرداخت و گفت: من هنوز تصمیمی در رابطه با حضور 2 یا 3 مهاجم نگرفته ام ولی قطعا دیبالا یکی از بازیکنان فیکس خواهد بود. فردا از اساموا یا اورا در سمت چپ استفاده خواهم کرد.

 

رینکون خرید جدید باشگاه:

او یک بازیکن بزرگ و حرفه ای است. ما سعی خواهیم کرد بهترین استفاده را از او در زمین بگیریم و مطمئنا بازیکن مفیدی در ترکیب یووه خواهد بود.

 

آینده ی ورزشی:

    من در یوونتوس هستم و شرایط خوبی دارم. من از ماندن در یووه خوشحال هستم و امیدوارم برای مدتی طولانی به عنوان سرمربی این باشگاه فعالیت کنیم.

 

جیجی بوفون:

احتمال دارد در بازی فردا از بوفون استفاده نکنم. او سرما خورده بود و شرایط کامل را برای این مسابقه ندارد. نتو درون دروازه قرار خواهد گرفت

 

بارتزالی:

او برای این مسابقه دعوت خواهد شد ولی هنوز در مورد آمادگی کامل او شک دارم.

 

مشکلات بعد از بازی در دوحه:

 شرایط عادی بود و این موضوع هیچ رابطه ای با ماندن من در یووه یا بازار نخواهد داشت و کاملا جدا از هم هستند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mboo5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


امپولی- یوونتوس/ بیانکونری بدنبال تثبیت صدرنشینی