تاریخ انتشار: 1395/10/19 13:52
کد خبر: 237275

نویر: حالا سیستم آنچلوتی را بهتر اجرا می کنیم

گلر تیم بایرن مونیخ معتقد است یارانش در جریان اردوی زمستانی در قطر بهتر از قبل سیستم بازی کارلو آنچلوتی را اجرامی‌کنند.
نویر: حالا سیستم آنچلوتی را بهتر اجرا می کنیم

به گزارش فرتاک ورزشی، تیم فوتبال بایرن مونیخ فصل جاری را در شرایطی آغاز کرد که چند سیستم بازی را مورد استفاده قرارداد و در واقع با چالشی این‌چنینی وارد بازی‌ها شد. البته از نظر مانوئل نویر، گلر بزرگ سرخ‌پوشان، این اتفاقی عجیب نبود.

 وی که به همراه تیمش اکنون در اردوی زمستانی در دوحه قطر بسر می‌برد، اظهارداشت:فکر می‌کنم ما به این اردوگاه و آرامش اینجا نیاز داشتیم.برای بسیاری از بازیکنان، این نخستین اردو با مربی جدید‌ تیم بود. مهم است که شما وقت داشته باشی تا بتوانی سیستم بازی جدید را بهتر درک کرده و اجرا کنید.این مورد شاید در تابستان تا حدی در تیم ما وجود نداشت و با آن ناآشنا بودیم.

در تابستان بایرنی‌ها به خاطر مسابقات یورو 2016و مصدومیت چند بازیکن،‌مجبور شدند دوره آماده‌سازی فشرده‌ای با حضور سرمربی جدید خود یعنی کارلو آنچلوتی داشته باشند.

گلر برتر جهان در سال گذشته میلادی در مورد آرسنال، حریف مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان نیز نظرش را اینگونه بیان کرد:آرسنالی‌ها در فصل جاری وضعیتی بهتر پیداکرده‌اند.به خصوص در بازی‌های بزرگ مطلوب‌تر کارمی‌کنند.تا به حال چندین مرتبه با آنان بازی کرده‌ایم که اکثر آن نتیجه مثبت برای ما داشته و از مرحله یک هشتم نیز عبورکرده‌ایم.

او ادامه داد: البته بگویم از این قرعه خیلی خیلی زیاد خوشحال نشدیم. چرا که باور داریم 2 بازی سخت در پیش خواهیم داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/489lgm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تمجید جالب بازیکن جوان سرخ پوشان از سرمربی خود