تاریخ انتشار: 1395/10/19 20:39
کد خبر: 237190

توقف لیورپول مقابل پلیموث در Fa Cup

دیدار تیم های لیورپول و پلیموث لحظاتی پیش با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت تا سرنوشت صعود دو تیم به دور بعدی FA CUP به بازی تکراری بکشد.
توقف لیورپول مقابل پلیموث در Fa Cup

لیورپول که در لیگ برتر وضعیت بسیار خوبی دارد و در حال حاضر تیم دوم جدول رده بندی است، جام حذفی را امروز از جدال خانگی با پلیموث آغاز کرد. لیورپول همچنین در جام اتحادیه نیز به نیمه نهایی راه یافته و فعلا در هر سه جام داخلی مدعی قهرمانی محسوب می شود.

یورگن کلوپ ترکیب تیمش را با تغییرات بسیاری نسبت به همیشه به زمین فرستاد. با تیمی که میانگین سنی 21 سال داشت؛ جوان ترین ترکیب اول تاریخ لیورپول.

قرمزها بازی را با حمایت هوادارانشان بهتر آغاز کردند و خیلی زود کنترل توپ و میدان را در اختیار گرفتند. بازی در نیمه اول به طور کامل در زمین پلیموث در جریان بود ولی لیورپول به ندرت قادر به خلق موقعیت 100 درصد گلزنی بود. یک بار وودبورن روی پاس امره جان در دهانه دروازه می توانست گلزنی کند ولی واکنش به موقع دروازه بان توپ را به کرنر فرستاد و یک بار هم ضربه اوریگی با دخالت مدافعان وارد دروازه نشد. در دیگر دقایق دفاع همه جانبه میهمان حملات لیورپولی ها را بی اثر می گذاشت تا نیمه اول بدون گل به اتمام برسد.

لیورپول نیمه دوم نیز تیم برتر زمین بود ولی روند نیمه اول ادامه داشت.

پس از چند فرصتی که اوژو و وودبرن از دست دادند، کلوپ تصمیم گرفت استوریج، لالانا و فیرمینو را وارد زمین کند. البته استوریج زودتر از دو بازیکن دیگر وارد زمین شد و با ورود فیرمینو و لالانا از دقیقه 75، بر شدت حملات لیورپول نیز افزوده شد. یکی دو شوت از اوریگی و استوریج در دقایق می توانست لیورپول را به گل برساند اما این اتفاق نیفتاد تا بازی با تساوی به اتمام رسیده و کار به بازی تکراری بکشد.

توقف لیورپول مقابل پلیموث در Fa Cup

توقف لیورپول مقابل پلیموث در Fa Cup

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rkey6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کلوپ: مصدومیت استوریج جدی نیست