تاریخ انتشار: 1395/10/20 23:56
کد خبر: 236936

نظرسنجی کیکر: اوبامیانگ بهترین در بوندس‌لیگا

پیر امریک اوبامیانگ با کسب ۳۳,۶ درصد آرا از سوی نشریه «کیکر» به عنوان بهترین بازیکن نیم‌فصل اول بوندسلیگا انتخاب شد.
نظرسنجی کیکر: اوبامیانگ بهترین در بوندس‌لیگا

 در نظرسنجی این نشریه ۲۳۸ بازیکن بوندسلیگایی شرکت داشتند. اوبامیانگ این فصل در ۲۱ بازی ۲۰ گل برای زردپوشان وستفالن زده.  در این نظرسنجی، هنریک مخیتاریان که در این تابستان از دورتموند به منچستریونایتد پیوست، به عنوان بهترین بازیکن نیم‌فصل دوم فصل گذشته انتخاب شد.

در این نظرسنجی امیل فورزبرگ، هافبک راسنبال لایپزیگ با کسب ۲۳,۱ درصد آرا پس از اوبامیانگ به عنوان دومی رسید. او همچنین عنوان بیشترین پیشرفت در بین بازیکنان را هم به خود اختصاص داد. روبرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی بایرن‌مونیخ هم با کسب ۱۴.۳ درصد آرا عنوان سومی این نظرسنجی را از آن خود کرد.

همچنین مانوئل نویر، دروازه‌بان سرخپوشان مونیخی هم به عنوان بهترین دروازه‌بان نیم‌فصل اول بوندسلیگا معرفی شد. دروازه‌بان تیم ملی آلمان از سال ۲۰۱۰ برای سومین بار است که از سوی «کیکر» به عنوان بهترین دروازه‌بان بوندسلیگا معرفی می‌شود.

شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی همچنین پپ گواردیولا را به عنوان بهترین مربی حال حاضر جهان انتخاب کردند. سرمربی کنونی منچسترسیتی با کسب ۲۹,۴ درصد آرا این عنوان را از آن خود کرد. در این بخش یورگن کلوپ با ۱۹.۷ درصد آرا دوم شد و دیه‌گو سیمئونه، زین‌الدین زیدان و آنتونیو کونته نیز به ترتیب در رده‌های سوم تا پنج ایستادند. کارلو آنچلوتی هم ششم شد.

یولیان دراکسلر هم که اخیراً از ولفسبورگ به پاری‌سن‌ژرمن پیوست، با کسب ۵۱,۳ درصد آرا عنوان ناامیدکننده‌ترن بازیکن بوندس‌لیگا را به خود اختصاص داد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lay88

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هوملس: بعید می‌دانم در جام جهانی ۲۰۲۲ بازی کنم
رقبای ما در بوندس‌لیگا، لایپزیگ و دورتموندهستند