تاریخ انتشار: 1395/10/21 13:17
کد خبر: 236865

کلوپ: دست از کوتینیو بردارید

سرمربی تیم فوتبال لیورپول به مشتریان هافبک هجومی برزیلی تیمش از جمله بارسلونا برای خرید این بازیکن ملی‌پوش هشدار داد.
کلوپ: دست از کوتینیو بردارید

به گزارش فرتاک ورزشی، یورگن کلوپ گزارش‌های اخیر مبنی بر اینکه بارسلونا خواهان جذب فیلیپه کوتینیو است را تکذیب و تأکید کرد که برای فروش این بازیکن برزیلی برنامه‌ای ندارد.

کلوپ درباره بازیکن 24 ساله تیمش که بعد از خانه‌نشینی طولانی مدتی به خاطر مصدومیت قوزک پا، فردا شب (چهارشنبه) در بازی برابر ساوتهمپتون در جام اتحادیه انگلیس می‌تواند به میادین برگردد، گفت: ما هرگز هیچ برنامه‌ یا طرحی برای مذاکره درباره انتقال کوتینیو نداشته‌ایم چون او بازیکن ماست. هیچ برنامه‌ دیگری وجود ندارد و هیچ چیزی هم عوض نشده است.

کوتینیو پیش از مصدومیتش عملکردی فوق‌العاده داشت و در 13 بازی‌اش در لیگ برتر 5 گل زد و 13 پاس گل داده بود. اکنون کلوپ تأکید دارد به هیچ وجه این مصدومیت سبب نخواهد شد که از ارزش او برای مشتریانش کمک شود.

سرمربی آلمانی قرمزپوشان آنفیلد ادامه داد: دوست داشتم این‌طور فکر کنم که این مصدومیت 5،6 هفته‌ای سبب کم شدن جذابیت کوتینیو برای باشگاه‌های بزرگ می‌شود و آنها او را کاملاً فراموش می‌کنند اما متأسفانه باشگاه‌های بزرگ اینگونه فکر نمی‌کنند. مصدومیت کوتینیو آن‌قدرها شدید نبود پس در اینکه آیا او همان بازیکن قبلی خواهد شد یا نه، بحثی وجود ندارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qje9p

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعتراف گواردیولا به ناتوانی در تطبیق با فوتبال انگلیس