تاریخ انتشار: 1395/10/22 17:50
کد خبر: 236564

زیدان: در مورد رونالدو احساسی عمل نمی کنم

زین الدین زیدان در نشست خبری امروز خود حاضر نشد حضور رونالدو در بازی فردا مقابل سویا را تایید کند.
زیدان: در مورد رونالدو احساسی عمل نمی کنم

 رئال مادرید فردا در سانچیس پیسخوان بازی حساسی مقابل سویا در یک هشتم نهایی کوپا دل ری پیش رو دارد. رئالی ها که بازی رفت را با سه گل پیروز شده اند، بیش از نیمی از راه صعود را طی کرده اند.

زیدان در مورد این بازی به خبرنگاران گفت: «می دانیم که این یک بازی متفاوت است.  انتظار دارم که بازی برگشت یک بازی دشوار برای ما باشد. سویا تمام توان خود را در زمین خواهد گذاشت تا باخت دور رفت را جبران کند.

برای این مسابقه آماده هستیم و معتقدم که در تفکر ما هیچ چیز تغییر نکرده است. هدف ما کسب پیروزی و صعود به دور بعد است. از حالا تا پایان لیگ همه بازی ها دشوار هستند؛ از جمله همین بازی فردا با سویا.»

 

حضور یا عدم حضور رونالدو: «فردا مشخص می شود که چه بازیکنانی به سویا سفر خواهند کرد. او می تواند در فهرست باشد یا نباشد؛ ولی ایده من اهمیت دادن به همه بازیکنان است. درست است که در بازی رفت 3-0 پیروز شده ایم؛ ولی در مورد استفاده از رونالدو و چینش ترکیب اصلی، احساسی عمل نمی کنم و با فکر تصمیم می گیرم. در واقع همیشه چنین کرده ام. فردا مشخص می شود که رونالدو با ما خواهد بود یا خیر.»

 

وضعیت خامس:«او امروز دچار مشکل عضلانی شد و مثل همیشه قصد ندارم روی بازیکنان مصدوم ریسک کنم؛ پس او فردا با ما به سویا نخواهد آمد. البته فکر نمی کنم مشکل خامس چندان جدی باشد.»

 

راموس و لوکاس:« هر دو مصدومیتشان بهبود یافته و هیچ مشکلی ندارند. هم راموس و  هم لوکاس در فهرست ما قرار خواهند داشت.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pg9ol

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رئال مادرید زیدان، نمونه کامل شکوه و اقتدار