تاریخ انتشار: 1395/10/22 23:41
کد خبر: 236469

لیگ چین توانایی رقابت با لیگ جزیره را دارد!

اسکار، خرید جدید شانگهای، معتقد است سوپرلیگ چسن می‌تواند درنهایت با لیگ جزیره رقابت کند اگر ستاره های بیشتری به آسیا بیایند.
لیگ چین توانایی رقابت با لیگ جزیره را دارد!

اسکار با رقم 60 میلیون یورو از چلسی به شانگهای چین پیوست، که هدایت آن بر عهده آندره ویلاس بواس است و هم بازی هالک برزیلی خواهد شد.

این ملی پوش 25 ساله برزیلی، که در اولین حضور خود در یک بازی دوستانه برابر ال باتین گلزنی کرد، به بزرگان دیگری مثل کارلوس توز، اکسل ویتسل، رامیرز، الکس تکسیرا، ازکویل لاوتری، جان ابی مایکل، گرازیانو پله، بوراک ایلماز، پائولینو، رناتو آگوستو، فردی گوارین و جکسون مارتینز که همگی در چین بازی می کنند، پیوست.

اسکار احساس سوپرلیگ سودآور چین در آینده با سرمایه گذاری های بیشتر، بهتر و حتی رقیب لیگ جزیره خواهد شد.

اسکار گفته: «اگر آنها به همین مسیر ادامه دهند، شاید بله با لیگ جزیره رقابت کنند، زیرا آنها پروژه های خوب و زیادی دارند. البته سطح بازیکنان لیگ جزیره در جهان بالاتر است، اما چینی ها بسیار خوب هستند. آنها بازیکنان جدید را بسیار کمک می کنند، و من امیدوارم آنها به این مسیر ادامه دهند زیرا من آمدم کمک کنم.»

وی در مورد انتقالش به چین نیز گفته: «این انتقال برای من خوب بود، برای چلسی خوب بود، برای شانگهای خوب بود، و من از آمدن به سوپرلیگ چین بسیار خوشحالم. من فکر می کنم باشگاه های چینی، پول زیادی برای آوردن بازیکنان به چین هزینه می کنند، تا لیگ قوی تری بسازند. آنها به من پیشنهاد دادند و من از آمدن به اینجا بسیار خوشحالم.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xwo6z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 گلزنی اسکار برای تیم جدیدش در چین