تاریخ انتشار: 1395/10/23 02:49
یوونتوس3 آتالانتا2؛
کد خبر: 236435

بانوی پیر به یک چهارم نهایی کوپا ایتالیا صعود کرد

یوونتوس با پیروزی 3-2 مقابل آتالانتا، به مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام حذفی، کوپا ایتالیا، صعود کرد.
بانوی پیر به یک چهارم نهایی کوپا ایتالیا صعود کرد

نمایش خوب آتالانتا در نیمه دوم، کار را برای شاگردان مکس آلگری دشوار کرد اما در نهایت بیانکونری به لطف درخشش پائولو دیبالا و ماریو مانژوکیچ، توانست در این دیدار پیروز شود.

 

یوونتوس بازی را بهتر آغاز کرد و چیزی نمانده بود که در همان دقایق ابتدایی دروازه حریف را باز کند اما رینکون نتوانست ضربه نهایی را بزند و این موقعیت از دست رفت.

 

حملات یوونتوس ادامه داشت و چند دقیقه بعد نوبت ماریو مانژوکیچ بود که دروازه حریف را با خطر مواجه کند اما ضربه او به تیر دروازه برخورد کرد.

 

برتری میزبان ادامه پیدا کرد تا اینکه سرانجام در دقیقه 22، قفل دروازه آتالانتا باز شد. روی یک ارسال به محوطه جریمه میهمان، مانژوکیچ توپ را با سر برای دیبالا فراهم کرد و او هم با یک شوت تماشایی، توپ را به گوشه دروازه فرستاد.

 

برتری یوونتوس ها بعد از این گل هم ادامه پیدا کرد و این تیم کاملا توپ و میدان را در اختیار داشت. در حالی که بازیکنان آتالانتا تلاش می کردند فرم بازی شان را بار دیگر به دست بیاورند، یوونتوس در دقیقه 34 به گل دوم رسید.

 

این بار دیبالا بود که در نقش گلساز ظاهر شد و روی پاس تماشایی او، مانژوکیچ در موقعیتی تقریبا تک به تک، با ضربه ای دقیق، توپ را به گوشه دروازه حریف فرستاد.

 

بعد از این گل هم برتری میزبان کم نشد و بازیکنان این تیم کاملا بر بازی تسلط داشتند و حتی می توانستند در دقیقه 42 به گل سوم برسند اما ضربه مانژوکیچ راهی به چهارچوب پیدا نکرد و در نهایت نیمه اول با همان دو گل به پایان رسید.

 

نیمه دوم هم با برتری یوونتوس آغاز شد و بازیکنان این تیم کاملا برتر از حریف بودند اما در دقایق ابتدایی موقعیت چندانی روی دروازه آتالانتا ایجاد نکردند.

 

در ادامه بازی متعادل تر شد و بازیکنان میهمان هم حملاتی روی دروازه یووه داشتند و در نهایت در دقیقه 72 یکی از گل های خورده را جبران کردند. روی پاس آندره آ پتانیا بود که عبدالای کونکو با یک ضربه دیدنی دروازه یوونتوس را باز کرد.

 

اما تنها سه دقیقه بعد، یوونتوسی ها بار دیگر اختلاف را به دو گل افزایش دادند. خطای دی آمبروسیو روی لیششتاینر، یک ضربه پنالتی نصیب بیانکونری کرد و میرالم پیانیچ آن را تبدیل به گل کرد و حساب کار 3-1 شد.

 

اما این نتیجه هم چندان پایدار نبود و در دقیقه 81، آتالانتا به گل دوم رسید. حرکت خوب کونتی و پاس زمینی او به دهانه دروازه، با حضور به موقع لاته، به گل دوم آتالانتا تبدیل شد.

 

در دقایق پایانی هر دو تیم تلاش زیادی برای زدن گل های بعدی انجام دادند اما این اتفاق رخ نداد و یوونتوس با نتیجه 3-2 به پیروزی رسید.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k9o88

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


صید جدید یوونتوس از برگامو می آید

جوان 15 ساله و پیشنهادات بزرگان
بازیکن جنوا مورد توجه یوونتوس؛