تاریخ انتشار: 1395/05/06 14:28
کد خبر: 271625

ژکو: از اینکه مردم گمان می کنند زندگی ما آسان است خوشم نمی آید

پس از شایعات و اخباری مربوط به جدایی احتمالی ادین ژکو از باشگاه رم، حالا این مهاجم با تجربه معتقد است که در پایتخت ایتالیا باقی خواهد ماند.
ژکو: از اینکه مردم گمان می کنند زندگی ما آسان است خوشم نمی آید

به گزارش فوتبال خارجی فرتاک ورزشی، ادین ژکو شایعات و گمانه زنی ها مربوط به جدایی احتمالی اش از باشگاه رم را تکذیب کرده و معتقد است که آینده اش با این تیم گره خورده است.

مهاجم 30 ساله جالوروسی آن گونه که انتظار می رفت در سال اول حضور خود، عملکرد خوبی نداشته و بر همین اساس به نظر می رسید که رم قصد فروش وی را داشته باشد. اسپالتی مربی تیم اما در مصاحبه ای از او حمایت کرد و خود بازیکن هم در مصاحبه ای با کوریره دلو اسپورت شایعات مربوط به جدایی اش را تکذیب کرده است:

آینده من در رم است، این صحبت ها فقط گمانه زنی است. من دارم برای انجام وظیفه ام آماده می شوم، اگر می خواستم رم را ترک کنم این کار را در ژانویه انجام می دادم. در حال حاضر من تمرین می کنم و اسپالتی در مورد پست من در زمین تصمیم می گیرد. جدایی پیانیچ هیچ چیز را تغییر نداده است، من رم را فارغ از هم بازی هایم انتخاب کردم. حضور پیانیچ در باشگاه یکی از دلایلی بود که این پیشنهاد را قبول کردم اما می دانستم که نمی توانیم تا ابد در کنار هم باقی بمانیم. قطعا رقابتی بین یوونتوس و رم وجود داشته اما این گونه نیست که او به لاتزیو رفته باشد. البته من دوست دارم که زیر نظر مورینیو کار کنم، او یکی از بهترین مربیان دنیا است اما در حال حاضر من به رم تعلق دارم.

ژکو  سپس در مورد اهداف باشگاه در فصل پیش رو صحبت کرد:

فوتبال یک ورزش عجیب است، همیشه تیم هایی که بیشترین بخت را دارند قهرمان نمی شوند. در ابتدا ورود به لیگ قهرمانان در آگوست به عنوان یک هدف اساسی برای ما مطرح است و پس از آن مسائل آسان تر خواهد شد. می فهمم که در صورت عدم عملکرد مناسب مورد انتقاد قرار می گیرید، اما چیزی که قادر به فهم آن نیستم عدم ثبات است؛ روزی شما یک پدیده اید و روز دیگر نه، باید تعادل بهتری برقرار کنیم. من به عنوان یک مهاجم تراز اول؟ بگذارید صادقانه جواب شما را بدهم، اگر من از آن دسته بازیکنانی بودم که در هر فصل 50 گل  میزدم در آن صورت قیمتم 80 میلیون یورو بود و رم نمی توانست من را به خدمت بگیرد. بهترین مهاجم جهان؟ ابراهیموویچ،  او بهترین است حتی در 35 سالگی.

او در ادامه افزود:

اینجا در شهر رم مردم دیوانه وار فوتبال را دنبال می کنند و به همین دلیل بازی در اینجا مشکل است. معتقدم که اکثر طرفداران هنوز از من حمایت می کنند. از اینکه مردم گمان می کنند زندگی ما آسان است خوشم نمی آید، رسیدن به اهدافی مشخص، مشکل خواهد بود، ما به سختی تمرین کرده و از خود گذشتگی های بزرگی انجام می دهیم. مردم اغلب فکر می کنند که پول راحتی را به دنبال دارد اما به کار سختی که در پس آن انجام می شود فکر نمی کنند. اگر ثروتمند شدن با فوتبال آسان بود که همه می توانستد این کار را انجام دهند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36glz7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کونته: ماتیچ فروشی نیست