تاریخ انتشار: 1395/11/10 17:59
کد خبر: 232712

بتیس 1-1 بارسا؛ 2 امتیاز هدیه به رئال و سویا

بارسلونا لحظاتی پیش دیدار حساس خود در زمین بتیس را با تساوی 1-1 به پایان برد تا هدیه غیرمنتظره ای به رئال مادرید و سویا بدهد.
بتیس 1-1 بارسا؛ 2 امتیاز هدیه به رئال و سویا

 بارسا پس از کسب 5 برد متوالی در لالیگا و کوپا دل ری، با هدف کسب ششمین برد متوالی و گرفتن موقتی جای رئال در صدر جدول به مصاف بتیس در بنیتو ویامارین آمده بود.

بارسا بازی را هجومی آغاز کرد و خیل زود توسط سوارز می توانست از میزبان خود پیش بیفتد اما این فرصت با بدشانسی از دست رفت.

بتیس با حمایت هوادارانش و بازی خوب سبایوس در میانه زمین، به تدریج بر بازی مسلط شد و تا دقیقه 35 بارها روی دروازه بارسا خطرساز شد؛ اما درخشش تراشتگن و چند مهار عالی او اجازه نداد دروازه بارسا باز شود.

بارسا از دقیقه 35 تا 40 دو فرصت استثنایی را توسط نیمار و سوارز از دست داد. هر دو بازیکن در موقعیت تک به تک با گلر بتیس فرصت گلزنی را از دست دادند هرچند موقعیت سوارز در ادامه آفساید اعلام شد.

در نهایت نیمه اول با تساوی بدون گل به اتمام رسید در حالیکه هافبک های بارسا(راکیتیچ، دنیس و آردا) اغلب با پاس های اشتباه خود اجازه ندادند تا بارسا کنترل توپ و میدان را در اختیار بگیرد که این مساله کاملا به سود بتیس شد.

نیمه دوم را بارسا بهتر شروع کرد اما خیلی زود بتیس توانست بر بازی مسلط شود. فشار و پرس شدید بتیسی ها از زمین بارسا، شاگردان انریکه را کاملا غافلگیر کرده بود و توپ به ندرت در اختیار هافبک های بارسا قرار می گرفت. توپ ها از چپ و راست روی دروازه بارسا ریخته می شد اما هیچ ثمری برای بتیس نداشتند.

بارسا روی یک ضد حمله و همکار عالی نیمار و مسی می توانست به گل برسد اما ویدال که پاس خوبی از مسی دریافت کرده بود، توپ را از کنج محوطه جریمه به بیرون زد.

کمی بعد روی اشتباه تراشتگن در دور کردن توپ، روبن کاسترو می توانست دروازه بارسا را باز کند اما ضربه او بی دقت بود و توپ به آسمان زده شد.

بتیس دقیقه 70 حتی یک توپ هم به تیر دروازه بارسا زد. شوت محکم سبایوس با دخالت تراشتگن به تیر افقی دروازه برخورد کرد تا بارسا با خوش شانسی از پذیرش گل فرار کند.

سه دقیقه بعد همان اتفاق تکرار شد و این بار شوت کاسترو به تیر عمودی برخورد کرد و به کرنر رفت. روی همین کرنر بتیس به گل رسید.

کرنر ارسالی را تراشتگن ناقص مشت کرد و در ریباند این آلگریا بود که توانست از چند قدمی دروازه کار را تمام کند.

بارسلونا دقیقه 77 روی شوت آلبا به گل تساوی دست یافت اما کمک داور توپی که یک متر وارد دروازه شده بود را گل اعلام نکرد تا اشتباه عجیبی را مرتکب شده باشد.

حملات همه جانبه بارسا در دقایق باقیمانده برای زدن گل تساوی دقیقه 90 نتیجه داد و لوئیس سوارز توانست روی پاس مسی کار را به تساوی بکشاند و همین نتیجه نیز تا پایان کار باقیماند.

بدین ترتیب بارسا فرصت صدرنشینی موقتی را از دست داد و در صورت پیروزی رئال بر سوسیداد، فاصله آبی اناری ها با صدر بیشتر هم خواهد شد.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lke78

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گابی: نمی خواهیم فاصله ما با رئال بیشتر شود