تاریخ انتشار: 1395/11/17 13:19
کد خبر: 231285

خطرناک ترین خط حمله اروپا به موناکو رسید

تیم موناکو که با پیروزی در شب گذشته مقابل نیس، یکه‌تاز لوشامپیونه لقب گرفت بهترین خط حمله اروپا را در اختیار دارد.
خطرناک ترین خط حمله اروپا به موناکو رسید

به گزارش فرتاک ورزشی، شب گذشته در چارچوب هفته بیست و سوم لوشامپیونه جدالی حساس بین مدعیان اصلی لیگ فرانسه برگزار شد. 

موناکو که با مربیگری «لئوناردو خاردیم» و قوت گرفتن دوباره «رادامل فالکائو» به یک تیم بسیار خوب بدل شده توانست نیس، پدیده این فصل لیگ فرانسه را 3 بر صفر شکست دهد تا به یکی از تیم‌های بسیار خوب اروپا لقب گیرد.

اکنون این تیم با 52 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و پشت سر خود سن‌ژرمن و نیس را با 49 امتیاز می‌بیند. 

نکته جالب توجه این تیم فرانسوی خط حمله آتشین آن است. آنها در 38 بازی فصل، 100 گل به ثمر رسانده یعنی میانگین 2.63 گل در هر دیدار که یک رکورد در اروپا محسوب می‌شود. 

رادامل فالکائو که با پیوستن به منچستریونایتد به تیره‌ترین روزهای بازیگری‌اش نزدیک شد اکنون پس از سال‌‌ها ناکامی در موناکو دوباره به اوج رسیده و نام خود را بر سر زبان‌ها انداخته است. ستاره کلمبیایی اکنون در 24 بازی انجام داده 19 گل زده است که یک آمار خیره کننده است. 

اگر همیشه از پاری‌سن‌ژرمن به عنوان مدعی اصلی فرانسه نام می‌بردیم اکنون باید موناکو را بالاتر از شاگردان «اونای امری» قرار دهیم و حسابی جدی در اروپا بر روی آنها باز کنیم. 

موناکو در لیگ قهرمانان آمار درخشانی از خود نشان داده است. آنها با صدرنشینی در گروه پنجم مسابقات، توانایی خود را اثبات کرده و اکنون باید برابر سیتیزن‌های گواردیولا قرار گیرند. 

بدون تردید رویارویی سیتی و موناکو یکی از بازی‌های دیدنی مرحله یک چهارم نهایی اروپا را خواهد ساخت. باید دید ضعف خط دفاعی پپ و قدرت حمله خاردیم، چه نتیجه در این جدال حساس (3 اسفند) رقم می‌زند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mlb7w

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازگشت به مارسی یک انتخاب شخصی بود