تاریخ انتشار: 1395/11/18 15:49
کد خبر: 231013

کلوپ: مسئولین نتایج ضعیف لیورپول با من است

سرمربی آلمانی لیورپول مسئولیت نتایج ضعیف این تیم در هفته های اخیر را قبول کرده است.
کلوپ: مسئولین نتایج ضعیف لیورپول با من است

به گزارش فرتاک ورزشی، یورگن کلوپ که انتقادها از او پس از شکست ۲-۰ لیورپول مقابل هال سیتی به اوج رسیده عنوان کرده مسئولیت نتایج ضغیف تیمش که در ۱۰ بازی اخیر خود تنها به یک پیروزی دست یافته را قبول می کند و به دنبال راهی برای تغییر شرایط است.

کلوپ به نقل از fourfourtwo به خبرنگاران گفته:

نمی توانید باور کنید حتی زمانی که با ۵ یا ۶ گل پیروز می شویم چقدر از خودم درباره عملکرد تیم سوال می پرسم. مشکل این نیست. من فکر نمی کنم که عالی هستم. این نتایج باعث تغییر این مسئله نمی شوند. من ۱۰۰ درصد بابت شکست ها احساس مسئولیت می کنم. خیلی بیشتر از پیروزی های احساس مسئولیت می کنم و تمام دوران زندگی ام اینجوری بودم. البته این بدین معنی نیست که برای خودم احساس تاسف کنم. چنین آدمی نیستم.

زمانی که صبح از خواب بلند می شوم به دنبال یافتن راه حال ها هستم. ۱۰۰ درصد راه حل هایی برای مشکلات وجود دارد. ما باید شرایط را تغییر دهیم. مشکل ما فوتبالی است. با اینکه الان احساس خیلی بدی داریم اما بزرگترین مشکل دنیا را نداریم. خیلی از تیم ها در این فصل اشتباه کردند و سپس بعضی چیزها را تغییر دادند. شما باید کار درست را انجام دهید و مطمئنم ما می توانیم این کار را بکنیم.

قرار دادن فشار روی خودمان یکی از سرگرمی های ما است. حالا باید واکنش نشان دهیم. همه چیز به تمرکز بستگی دارد. نه تنها من بلکه بازیکنان هم باید پس از شکستی دردناک راه حل را پیدا کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mlb8y

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رحمتی: می خواهم سومین ستاره را با استقلال بگیرم