تاریخ انتشار: 1395/11/18 15:50
کد خبر: 231012

زلاتان: منچستر متفاوتی خواهید دید

زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم منچستریونایتد پس از به ثمر رساندن بیستمین گلش در این فصل برای یونایتد مدعی شد که هنوز به اهدافش در این تیم نرسیده است.
زلاتان: منچستر متفاوتی خواهید دید

به گزارش فرتاک ورزشی، زلاتان پس از رابین فان پرسی اولین بازیکنی است که در فصل اولش در یونایتد به 20 گل می‌رسد. همچنین او مسن ترین بازیکنی است که در یک فصل لیگ برتر 15 گل به ثمر می‌رساند. با این حال او مدعی شد که هنوز به اهدافش در یونایتد نرسیده است.

او گفت:"  هدفی در ذهنم دارم که به شما نمی‌گویم ولی به آن نرسیدم. گلزنی کاری است که هرسال انجام می‌دهم و برایم چیز جدیدی نیست. 20 گل زده ام و 7 پاس گل داده ام بنابراین آمارم شبیه به تیم‌های دیگری است که در آن حضور داشتم، به جز فصل قبل که فصل فوق العاده ای بود. هنوز هم سعی می‌کنم بهترین عملکرد را داشته باشم و کمک زیادی از هم تیمی‌هایم می‌گیرم.

می‌دانم خیلی ها بودند که می‌گفتند من به 20 گل نمی‌رسم ولی رسیدن به 20 گل در فکر من نبود. هدف اصلی ام کمک به تیم است، اینکه بهترین عملکرد را داشته باشم و پس از آن باید دید چه رخ خواهد داد. هنوز فرصت دارم که این وضعیت را بهبود ببخشم.

بازی خوبی مقابل لستر انجام دادیم ولی اگر در بازی های قبل بهتر ظاهر می‌شدیم، شرایط فعلی خیلی فرق می‌کرد. ولی سخت در تلاش هستیم و می‌خواهیم به جمع 4 تیم برسیم زیرا قهرمان شدن بسیار دشوار شده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lka56

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برانکو به این دلیل روی کار دفاعی تیمش تاکید دارد