تاریخ انتشار: 1395/11/18 17:16
کد خبر: 230988

تدبیر به موقع پرز برای آرام کردن رونالدو

کریستیانو رونالدو این روزها رابطه ای نه چندان خوب با هوادارانی که به ورزشگاه برنابئو می آیند دارد.
تدبیر به موقع پرز برای آرام کردن رونالدو

رئالی هایی که به برنابئو می روند به سختگیر بودن معروف هستند. آنها کم کاری از هیچ ستاره ای را بر نمی تابند و در صورت تکرار، سوت های اعتراضی خود را نصیب آن بازیکن می کنند.

 

در تاریخ رئال، حتی ستاره هایی چون دی استفانو، زیدان، رائول و رونالدوی برزیلی نیز مورد اعتراض قرار گرفته اند. کریستیانو هم با وجود ثبت رکوردهای خیره کننده در رئال و تمام خدماتی که در 8 سال گذشته به رئال کرده، هر از چند گاهی در برنابئو هو می شود. برای مثال در دو بازی خانگی اخیر رئال این اتفاق تکرار شده است.

در بازی برابر سوسیداد که رئال مادرید 3-0 پیروز شد، کریستیانو در واکنش به سوت ها، عکس العمل ناشایستی از خود نشان داد و بازی را نیز با دلخوری به پایان برد. او یک گل زد و یک پاس گل داد که در هیچکدام، شادی خود را با هواداران تقسیم نکرد.

 

به ادعای مارکا، فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید پس از پایان آن دیدار به رختکن رفته و با رونالدو به صورت ویژه صحبت کرده است. پرز به فوق ستاره پرتغالی دلداری داده و به وی اطمینان خاطر داده است که باشگاه تحت هر شرایطی حامی درجه اول اوست. رونالدو نیز پس از این صحبت چند دقیقه ای آرام تر شد و تقریبا اتفاقات حاشیه ای بازی را به دست فراموشی سپرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pogra

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رونالدو اگر از چین پیشنهاد دارد، بهتر است برود