تاریخ انتشار: 1395/11/21 12:54
کد خبر: 230394

واکنش جالب آلگری به احتمال حضور در آرسنال

سرمربی یوونتوس پیروزی برابر کروتونه را سخت توصیف کرد. او به احتمال حضورش در آرسنال هم واکنش جالبی از خود نشان داد.
واکنش جالب آلگری به احتمال حضور در آرسنال

یوونتوس در هفته بیست و سوم رقابت‌های سری A  در خانه کروتونه به میدان رفت و توانست با دو گل به پیروزی برسد.

آلگری در نشست خبری بعد از بازی گفت‌: می‌دانستم که کروتونه حریف بسیار سختی برای ما خواهد بود. این تیم در کارهای دفاعی بسیار منظم و هماهنگ بازی می‌کند و فضاها را به خوبی بسته بودند. کروتونه در دیدار برابر تیم های فیورنتینا، لاتزیوو میلان هم خوب بازی کرده بود اما خوشبختانه ما توانستیم این تیم را شکست دهیم و سه امتیاز را به دست آوریم.

سرمربی یوونتوس به ستایش از مارکو بیاتسا پرداخت. این بازیکن کروات که خرید یووه در تابستان بود برای نخستین بار در ترکیب اصلی تیم آلگری به میدان رفت. سرمربی یووه درباره او ‌اضافه کرد: اطمینان دارم که اگر بیاتسا سبک بازی تیم های ایتالیایی را بفهمد به بازیکنی کلیدی و تاثیر گذار برای یوونتوس تبدیل می شود.

خبرهای زیادی درباره احتمال حضور آلگری در آرسنال برای فصل بعد به گوش می‌رسد. او در این باره، اظهار کرد:  نمی‌توانم چیزی را رد و تایید کنم. من به قرارداد خود با یوونتوس پایبند هستم و تنها تمرکزم را روی این تیم گذاشته ام. رسانه ها حتی اگر یوونتوس در شرایط خوبی قرار داشته باشد اما از جدایی من سخن به میان می آورند.

آلگری در پایان سخنان خود درباره رقابت رم و ناپولی برای کسب عنوان قهرمانی گفت‌: به سادگی بگویم تیمی قهرمان می‌شود که امتیازات بیشتری را جمع آوری کند. ما فقط روی نتایج خود تمرکز می‌کنیم و کاری به دیگر تیم ها نداریم. وقتی در همه دیدارهای خود به پیروزی می‌رسیم به راحتی قهرمان می شویم.

یوونتوس با 57 امتیاز در صدر جدول رده‌بندی جای دارد و با نزدیک ترین تعقیب کننده خود هفت امتیاز اختلاف دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yr9ly

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی ایرانجوان-گل گهر؛ وینگو در اندیشه رسیدن به صدر
هفته بیست و سوم لیگ یک؛