تاریخ انتشار: 1395/11/22 13:02
کد خبر: 230176

از نام یوونتوس متنفرم!

هافبک بلژیکی رم به انتقاد شدید از یوونتوس پرداخت و آنها را تیم محبوب داوران نامید.
از نام یوونتوس متنفرم!

به گزارش فرتاک ورزشی، یوونتوس توانست دیدار عقب افتاده خود در لیگ ایتالیا برابر کروتون که چهارشنبه شب برگزار شده بود را با برتری به پایان برساند. آنها در این دیدار با دو گل مانژوکیچ و گونسالو ایگواین توانستند برد ارزشمند 2 بر صفر برابر این تیم به دست بیاورند تا آنها اختلاف خود را با تیم دوم جدول رده بندی به 7 امتیاز برسانند.

راجا ناینگولان هافبک بلژیکی رم به انتقاد شدید از یوونتوس پرداخت و گفت: امسال تلاش می کنیم به قهرمانی برسیم. اگر نتوانیم قهرمان لیگ شویم، نهایت تلاش خودمان را خواهیم کرد تا بتوانیم کوپا ایتالیا را به دست بیاوریم. من پیشنهادات مهمی را رد کردم. من هم می توانستم بروم اما من کسی هستم که ضد یوونتوس خواهد بود و تغییری نخواهم کرد. از وقتی به دنیا آمدم و شروع به فوتبال دیدن کردم از یوونتوس متنفر بودم. در کالیاری  هم که بودم همیشه نهایت توانم را می گذاشتم تا بتوانیم برابر یوونتوس نتیجه بگیریم و آنها را شکست دهیم.

او همچنین گفت: در خانه زمانی که در کالیاری بودم هیچوقت به یووه نباختیم و اغلب از آنها مساوی گرفتیم. از یوونتوس متنفرم چرا که آنها همیشه با پنالتی یا ضربه خطا می برند. داورها همیشه با یووه مهربان بوده اند و همیشه به این تیم کمک می کنند.  به همین خاطر این یکی از انگیزه های من بوده است تا به رم بیایم و به این تیم کمک کنم تا نتیجه بگیرد. حتی اگر لیگ را فتح نکنیم، کوپا ایتالیا را می گیریم. در نیمه نهایی هر دو بازی را از لاتزیو خواهیم برد تا به قهرمانی در کوپا نزدیک تر از قبل شویم.

این صحبت های ناینگولان در حالی مطرح می شود که هنوز باشگاه یوونتوس واکنشی به آن نداشته است و به نظر می رسد باید بار دیگر منتظر واکنش باشگاه یوونتوس به این گمانه زنی ها باشیم. 

همچنین قرار است به زودی پرونده ای در دادگاه ایتالیا باز شود و ارتباط اعضای باشگاه یوونتوس با مافیای این کشور را مورد بررسی قرار دهند. به نظر می رسد فوتبال ایتالیا در حال نزدیک شدن به یک فساد بزرگ است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39e5ve

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیولی: با اراده و عزم بالا پیروز شدیم