تاریخ انتشار: 1395/11/23 21:05
جرارد دلوفئو:
کد خبر: 229883

افتخار می کنم در آکادمی بارسلونا رشد کردم

دلوفئو، بال تهاجمی اسپانیایی جدید میلان در همین روزهای ابتدایی حضورش در جمع روسونری ها توانسته چشم ها را به خود خیر کند.
افتخار می کنم در آکادمی بارسلونا رشد کردم

 دلوفئو محصول آکادمی فوتبال باشگاه بارسلوناست؛ اما پس از یک دور حضور قرضی در اورتون و سپس سویا، نتوانست رضایت انریکه را جلب کند و با قراردادی قطعی به اورتون منتقل شد؛ هرچند که بارسا بندی در قرارداد او گنجانده است که می تواند وی را دوباره بازگرداند.

دلوفئو در نقل و انتقالات زمستانی امسال پیشنهاد خوبی از میلان دریافت کرد و به صورت قرضی راهی این تیم شد. او ستاره تیمش در بازی میان هفته برابر بولونیا بود و مورد ستایش کارشناسان فوتبال ایتالیا هم قرار گرفت.

دلوفئو در مصاحبه با گاتزتا دلو اسپورت گفت:« افتخار می کنم که محصول آکادمی فوتبال بارسلونا هستم و می دانم که باشگاه برای بازگرداندن من بندی در قرارداد با اورتون گنجانده است؛ ولی من در زمان حال زندگی می کنم و تمام تمرکزم روی میلان است. نمی توانم مدام به این فکر کنم که بارسلونا مرا می خواهد یا خیر.

از همین روزهای ابتدایی حضورم در میلان همه چیز خوب پیش رفته و امیدوارم فصل بعد بتوانیم سهمیه اروپایی کسب کنیم.»

50

دلوفئو در مورد الگوی خود گفت:« خیلی ها فکر می کنند الگوی من مسی است؛ ولی اینطور نیست. همیشه از بازی رونالدینیو خوشم می آمد و از او الگو گرفته ام. تماشای بازی های او لذتبخش بود.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kjvo8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نیمار کوچک در تور بارسلونا!