تاریخ انتشار: 1395/05/08 13:17
کد خبر: 271249

شواین‌‌اشتایگر: عقلانی است که به کارم در تیم ملی خاتمه دهم

باستیان شواین‌اشتایگر، هافبک ۳۱ ساله یک فصل گذشته منچستریونایتد و عضو با سابقه پیشین بایرن مونیخ از حضور در تیم ملی آلمان خداحافظی کرد.
شواین‌‌اشتایگر: عقلانی است که به کارم در تیم ملی خاتمه دهم

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی، شواینی که در مسابقات یورو 2016 نیز تیم ملی آلمان را همراهی کرد، امروز (جمعه) تصمیم خود را مبنی بر کناره‌گیری از تیم کشورش اعلام کرد.

 

وی از طریق صفحه خود در شبکه‌های اجتماعی این موضوع را به اطلاع عموم رساند. شواینی گفت: از همه هواداران، تیم ملی، فدراسیون فوتبال، مربیان و گروهی که به امور تیم ملی رسیدگی می‌کنند، تشکر و قدردانی می‌نمایم.این اجازه را یافتم که در 120 بازی برای کشورم به میدان روم و لحظات زیبایی را تجربه کنم که غیرقابل توصیف و البته موفقیت‌آمیز بوده‌اند.

 

وی که 2 سال قبل همراه با تیم ملی آلمان قهرمان جهان شد، افزود: از نظر تاریخی و حتی احساسی، به دستاوردهای رسیدم که در کل دوران ورزشی‌ام دیگر قابل تکرار نیستند. از این جهت صحیح و  و برای تیم ملی در مرحله مقدماتی و نیز جام جهانی 2018 بهترین‌ها را آرزو کنم.

شواین‌اشتایگر که امروز به این شکل از ادامه حضور در «مانشافت»‌ کناره‌گرفت، نخستین بازی ملی خود را همچون دوست و هم‌تیمی‌اش یعنی لوکاس پودولوسکی در تاریخ 6 ژوئن سال 2004 در شهر کایزرس‌لاترن مقابل مجارستان انجام داد. مسابقه‌ای که تیمش 2 بر صفر بازنده شد.

وی در بازی تدارکاتی مورخ 8 ژوئن سال 2005 در مونشن‌گلادباخ برابر روسیه و در تساوی 2 بر 2، موفق به گلزنی برای تیم ملی آلمان شد و 2 گل اول و دوم خود را برای ژرمن‌‌ها زد.

هافبک زحمتکش و متعصب در مجموع 120 بازی ملی انجام داد و 24 گل زد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36gvde

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فوری؛ باستین شواین اشتایگر از بازی های ملی خداحافظی کرد