تاریخ انتشار: 1395/05/08 17:22
گزارش:
کد خبر: 271187

بالاگرفتن تنش بین ایکاردی و باشگاه اینتر

همسر و مدیر برنامه های مائورو ایکاردی، کاپیتان آرژانتینی اینتر، این بازیکن را مجبور کرده است تا در بازی های پیش فصل اینتر شرکت نکند.
بالاگرفتن تنش بین ایکاردی و باشگاه اینتر

ایکاردی در اردوی پیش فصل اینتر در آمریکا همواره جدا از سایرین تمرین کرده و در تمرینات گروهی نراتزوری ها حضور نداشته است. او در بازی دوستانه برابر استودیانتس نیز حضور نداشت و نیم ساعت زودتر از بازیکنان دعوت شده برای این بازی وارد ورزشگاه شد و با بازیکنانی مشغول تمرین شد که برای دیدار مقتابل حریف آرژانتینی انتخاب نشده بودند.

01129476

مانچینی در نشست خبری پس از بازی عنوان کرد که دلیل اصلی بازی نکردن ایکاردی، مصدومیت مختصر شانه او بوده اما حقیقت چیز دیگری است.واندا نارا، همسر و مدیر برنامه های ایکاردی از ماه گذشته مشغول چانه زنی با مدیران اینتر است تا قرارداد این بازیکن را بهبود ببخشد.

باشگاه اینتر نیز به ایکاردی اطلاع داده است که قرارداد جدید او ماه سپتامبر آماده خواهد شد و اینکه حقوق 4 میلیون یورویی برای وی در نظر گرفته شده است؛ با این حال مشکل اینجاست که باشگاه ناپولی قصد دارد ایکاردی را با رقم 60 میلیون یورو جذب کرده و جانشین ایگواین کند. ناپولی حقوق بیشتری نیز برای ایکاردی در نظر گرفته است.

طبق ادعای گاتزتا دلو اسپورت، ایکاردی تا روشن نشدن وضعیتش از حضور در بازی های دوستانه اینتر از جمله بازی روز شنبه برابر بایرن سرباز خواهد زد.

منبع : ورزش سه


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ogjgd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش تند به شایعه انتقال ایکاردی، فروشی نیست!