تاریخ انتشار: 1395/05/09 12:42
کد خبر: 271085

انگار مسی قصد بازگشت به تیم ملی کشورش را ندارد

ایسنا نوشت:کاپیتان سابق تیم ملی آرژانتین در تصمیم خود مبنی بر خداحافظی از تیم ملی کشورش مصمم است.
انگار مسی قصد بازگشت به تیم ملی کشورش را ندارد

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی، فوتبال آرژانتین شرایط خوبی سپری نمی کند. بعد از خداحافظی لیونل مسی و در ادامه استعفای خراردو مارتینو، آنها در حال حاضر کاپیتان و سرمربی خودشان را در آستانه بازی های انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ از دست دادند. فدراسیون فوتبال آرژانتین امیدوار بود با این گفته که مسی می تواند در انتخاب سرمربی بعدی آرژانتین هم فکری کند، او را ترغیب به بازگشت به تیم ملی کشورش کند که خانواده این بازیکن این صحبت ها را رد کرده است.

 

لیونل مسی بعد از شکست برابر شیلی در فینال کوپا آمه ریکا تصمیم خود مبنی بر خداحافظی از تیم ملی آرژانتین را اعلام کرد. خانواده این بازیکن در صحبت هایی اعلام کرده است با وجود تلاش های زیاد سران فوتبال آرژانتین و حتی دولت این کشور، مسی قصد بازگشت به تیم ملی کشورش را ندارد.  

 

در ادامه توضیح خانواده مسی به گمانه زنی رسانه ها آمده است: مسی نه در انتخاب مربی برای تیم ملی آرژانتین دخیل است و نه تاثیری در اخراج آنها دارد.  

تیم ملی آرژانتین باید در دو بازی بعدی خود در انتخابی جام جهانی برابر اروگوئه و در ادامه ونزوئلا به میدان برود. دو دیداری که به نظر می‌رسد بدون مسی و مشخص نبودن سرمربی، برای آلبی سلسته به سختی تمام شود.

همچنین بعد از اینکه سامپائولی اعلام کرد به سویا وفادار می‌ماند، از بین نامزدهای هدایت تیم ملی آرژانتین حذف شد تا تنها گزینه محتمل فعلا مارچلو بیلسا باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mdev5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


وزیر دادگستری اسپانیا از کمپین های حمایت از مسی انتقاد کرد