تاریخ انتشار: 1395/12/06 14:32
کد خبر: 227072

چمبرلین: می توانیم برای لیگ برتر بجنگیم

الکس اکسلید چمبرلین، هافبک آرسنال معتقد است که تیمش قادر به جنگیدن برای قهرمانی لیگ برتر خواهد بود.
چمبرلین: می توانیم برای لیگ برتر بجنگیم

در حالی که 13 بازی تا پایان لیگ باقی مانده، آرسنال 10 امتیاز با صدرنشین یعنی چلسی فاصله دارد و با شکست 5-1 مقابل بایرن در آستانه حذف از چمپیونزلیگ است. این شکست فشارها را بر ونگر و شاگردانش بیشتر کرده ولی چمبرلین معتقد است او و هم تیمی هایش می‌توانند قهرمان لیگ برتر شوند.

او گفت:" می‌خواهیم پاسخ هواداران را بدهیم. آنها به اندازه ما می‌خواهند پیروز شویم. همه در کنار هم هستیم و یک چیز می‌خواهیم بنابراین باید متحد باشیم. مردم به ما شک کرده اند و خیلی مهم است که به خودمان بیاییم و اوضاع را به سمت دیگری بچرخانیم. هواداران ما در خانه و خارج از آن فوق الاده اند. خیلی بلند تشویق می‌کنند تا ما تشویقشان را بشنویم و همینطور وقتی ناراحتند متوجه شویم ولی اینها بخشی از ارتباط با باشگاه بزرگی مثل آرسنال است.

آنها می‌خواهند که قهرمان لیگ شویم بنابراین وقتی در یک بازی شکست می‌خوریم، انگار همه چیز از دستمان رفته. البته این قابل درک است زیرا باشگاه ما باشگاه بزرگی است و تیم خیلی خوبی داریم که فراتر از رقابت برای جام است. ما ناراحتی آنها را درک می‌کنیم و به اندازه آنها ناراحت هستیم. تفاوت این است که ما به عنوان بازیکن، فرصت مستقیم برای تغییر شرایط را داریم."

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/459gzo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ونگر و لو دادن تغییر مهمش برای دیدار با بایرن