تاریخ انتشار: 1395/05/10 12:25
کد خبر: 270909

زیدان: موراتا بازیکن رئال مادرید می‌ماند

سرمربی کهکشانی‌ها از تمایل این تیم برای حفظ مهاجم اسپانیایی‌اش در سانتیاگو برنابئو خبر داد.
 زیدان: موراتا بازیکن رئال مادرید می‌ماند

زین‌الدین زیدان پس از پیروزی 3 بر 2 تیمش برابر چلسی در بازی دوستانه جام قهرمانان بین‌المللی، همه شایعاتی را که درباره آینده آلوارو موراتا وجود داشت، تکذیب کرد و گفت که این بازیکن اسپانیایی فصل آینده در رئال مادرید بازی خواهد کرد.

زیدان پس از بازی در ابتدا به ابراز رضایت از نتیجه بازی پرداخت و گفت: اینکه بازی را خوب شروع کنیم، خیلی مهم بود. وضعیت تیم برای بازی برابر سویا در سوپرجام (دیداری که 9 روز دیگر برگزار می‌شود) خوب به‌نظر می‌رسد.

زیزو سپس به تمجید از عملکرد مارسلو دفاع چپ تیمش که دو گل به‌ثمر رساند، پرداخت و اظهار داشت: از بازی مارسلو راضی‌ام. تماشای بازی‌اش لذتبخش بود. او کاپیتان تیم ماست و راه را به سایر بازیکنان تیم نشان داد.

ایسکو در بازی برابر چلسی به میدان نرفت و زیدان مصدومیت را دلیل آن عنوان کرد. وی تأکید کرد: در تمرینات ضربه‌ای به پای ایسکو وارد آمد و به‌همین دلیل او بازی را از دست داد. امیدوارم که وضعیت ایسکو برای بازی روز چهارشنبه برابر بایرن مونیخ بهتر شود.

آغاز مذاکرات خسه رودریگس، مهاجم اسپانیایی رئال مادرید با پاری‌سن‌ژرمن هم موضوع دیگری بود که زیدان به آن اشاره داشت. وی عنوان کرد: خسه با PSG‌ وارد مذاکره شده است، اما هنوز هیچ چیزی میان آنها امضا نشده است.

زیدان در نهایت به آینده آلوارو موراتا، مهاجم اسپانیایی که به تازگی از یوونتوس به کهکشانی‌‌ها ملحق شده است، اشاره داشت و گفت: موراتا بازیکن رئال مادرید است و ما از عملکردش رضایت داریم. او به خانه‌اش برگشته است و امسال در رئال مادرید خواهد ماند.

منبع : تسنیم


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g67wn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گزینه های جایگزین زیدان به جای پوگبا

برای شکست رئال هر کاری خواهیم کرد
بال چپ سویا در مصاحبه با خبرنگاران