تاریخ انتشار: 1395/12/12 13:23
کد خبر: 225715

انتقاد مارسلو از بیل بعد از توقف کهکشانی‌ها

دفاع چپ برزیلی رئال مادرید از هم‌تیمی ولزی‌اش به خاطر به دردسر انداختن کهکشانی‌ها در بازی خانگی برابر زردپوشان جزایر قناری انتقاد کرد.
انتقاد مارسلو از بیل بعد از توقف کهکشانی‌ها

اخراج گرت بیل در دقیقه 47 بازی شب گذشته (سه‌شنبه) رئال مادرید برابر لاس‌پالماس در هفته بیست و پنجم لالیگا، تأثیر به سزایی در سخت شدن کار میزبان مادریدی داشت و این تیم در حالی که تا دقیقه 86 3 بر یک عقب بود، در نهایت به تساوی 3 بر 3 رضایت داد.

رئال مادرید بعد از اخراج بال ولزی‌اش که به خاطر انجام دو حرکت غیرحرفه‌ای و ناشیانه در عرض 10 ثانیه دو کارت زرد گرفت، دو گل خورد و بازگشت به بازی برایش بسیار سخت شد.

این اتفاقات سبب شد که مارسلو در پایان بازی از بیل انتقاد کند. او گفت: بیل به اندازه کافی بالغ هست که بداند دارد چه کارهایی انجام می‌دهد. ما در کنار او هستیم. از این اتفاقات در فوتبال رخ می‌دهد اما امیدواریم که نظیر آن تا پایان فصل برای ما تکرار نشود.

مارسلو ادامه داد: بعد از اتفاقاتی که رخ داد، کار برای ما سخت شد اما به نظر من چاره دیگری نداشتیم. ما در بسیاری از حوزه‌ها باید پیشرفت کنیم. ما باید به شیوه همیشگی به بازی‌های‌مان ادامه دهیم.

دفاع چپ برزیلی کهکشانی‌ها در پاسخ به این سؤال که چه اتفاقی رخ داد که تیمش در این هفته‌های اخیر دچار افت شده است، تأکید کرد: خیلی چیزها سبب شده‌اند که اوضاع ما در حال حاضر مناسب نباشد. لاس‌پالماس بازیکنان خوبی دارد و آنها حرکات پا به توپ زیادی انجام دادند تا ما را تحت فشار بگذارند. در نهایت اما ما بازی را به تساوی کشاندیم هرچند کار سختی داشتیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2onlkg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش په‌په نسبت به جدایی از رئال‌مادرید