تاریخ انتشار: 1395/12/17 21:15
کد خبر: 224577

منچستر یونایتد بدون ۳ بازیکن و با ۲۳۸ هوادار در روستوف

باشگاه منچستر یونایتد از عدم همراهی ۳ بازیکن و سفر ۲۳۸ هوادار خود به روسیه جهت مصاف با یاران سردار آزمون در لیگ اروپا خبر داد.
منچستر یونایتد بدون ۳ بازیکن و با ۲۳۸ هوادار در روستوف

سایت رسمی باشگاه منچستر یونایتد اسامی بازیکنان اعزامی به روسیه جهت بازی با تیم روستوف در دور رفت مرحله یک‌چهارم نهایی اروپا را منتشر کرد که ون رونی، لوک شاو و باستین شواینشتایگر در آن دیده نمی‌شوند.

این باشگاه انگلیسی همچنین اعلام کرد که 238 هوادار راهی روستوف شدند تا این تیم را در بازی لیگ اروپا همراهی کنند. منچستر هزینه 118 پوندی دریافت ویزا از سفارت روسیه در انگلیس را برای تمامی هواداران خود پرداخت کرده است.

همچنین باشگاه روستوف روسیه در پیامی توییتری خطاب به همتای انگلیسی خود آورده است با توجه به دمای 9 درجه‌ای هوای این شهر هنگام برگزاری بازی میان این دو تیم نیازی به آوردن گوش‌بندهای کاموایی نیست.

تیم روستوف با در اختیار داشتن سردار آزمون، ملی‌پوش ایرانی پنجشنبه هفته جاری در بازی رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا میزبان منچستر یونایتد است. بازی برگشت نیز 26 اسفند در ورزشگاه اولدترافورد برگزار خواهد شد. تیم برنده این دو بازی به جمع 8 تیم برتر لیگ اروپا راه می‌یابد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2a5vel

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کی روش مهمان ویژه آزمون و منچستری ها