تاریخ انتشار: 1395/12/25 16:55
کد خبر: 222769

بارسا علاقه ای برای جذب سامپائولی ندارد

دو هفته پیش بود که انریکه رسما اعلام کرد که در انتهای فصل از هدایت این تیم کنار خواهد رفت. از همان زمان مسئولان بارسلونا به صورت جدی در پی یافتن یک جانشین مناسب برای انریکه هستند و برای این منظور، چند نام بیش از دیگر گزینه ها مدنظر قرار دارند.
بارسا علاقه ای برای جذب سامپائولی ندارد

طبق نظرسنجی از هواداران بارسلونا، خورخه سامپائولی، سرمربی سویا بیش از دیگر گزینه ها محبوب دوست داران بارسا بود و حتی او موردعلاقه ستاره های بزرگ این تیم نیز قرار داشت؛ ولی طبق ادعای رادیو کاتالونیا، حذف عجیب سویا توسط لسترسیتی، به نوعی مسئولان بارسا را از سامپائولی ناامید کرده است؛ ضمن اینکه این مربی تصمیم گرفته است تا قرارداد خود با سویا را تمدید کند.

 در واقع مدیران بارسا نگاهی ویژه به عملکرد سامپائولی با سویا داشتند ولی حذف از کوپا دل ری و لیگ قهرمانان، عملا سویا را به دور از کسب جام در فصل جاری قرار داده است. سویا هرچند در لالیگا با اختلاف 5 امتیاز از رئال صدرنشین، تیم سوم جدول است ولی کمتر کسی روی قهرمانی این تیم شرط می بندد.

 طبق ادعای این منبع، اونزوئه(کمک اول انریکه) و نیز ارنستو والورده(سرمربی بیلبائو) از شانس بیشتری نسبت به دیگر مربیان برای جانشینی انریکه برخوردار هستند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xvoyq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترکیب اصلی لسترسیتی – سویا