تاریخ انتشار: 1395/05/13 09:47
کد خبر: 270306

آرسنال برای خرید مصطفی از والنسیا دست به کار شد

توپچی‌ها برای خرید مدافع آلمانی خفاش‌ها دست به کار شدند و اولین پیشنهاد خود را به تیم اسپانیایی ارائه می‌کنند.
 آرسنال برای خرید مصطفی از والنسیا دست به کار شد

آرسن ونگر، سرمربی تیم فوتبال آرسنال امیدوار است که پیش از انجام اولین بازی‌اش برابر لیورپول در تاریخ 14 آگوست، یک مدافع باتجربه بخرد و مسئولان باشگاه توصیه کرده‌اند که شکوردان مصطفی، مدافع آلمانی والنسیا را برای او بخرند.

با توجه به مصدومیت اخیر پرمرته‌ساکر و غیبت چند ماهه او به‌دلیل این مصدومیت، ونگر از ضعیف شدن خط دفاعی‌ تیمش احساس نگرانی کرده و به همین دلیل به‌دنبال یک مدافع جدید است و مصطفی را مدنظر دارد، بازیکنی که توپچی‌ها برای خریدنش قصد دارند به والنسیا 20 میلیون پوند پیشنهاد کنند.

وضعیت خط دفاعی آرسنال تعریفی ندارد، چرا که علاوه بر مرته‌ساکر دیگر مدافعان این تیم هم آماده نیستند. لوران کاسیلنی به‌دلیل حضور در فینال یورو 2016 تعطیلاتی طولانی‌تر نسبت به دیگر هم‌تیمی‌هایش داشته و هنوز به تمرینات پیش فصل برنگشته است. گابریل پائولیستا هم در حال حاضر مشغول سپری کردن دوران ریکاوری مصدومیتش است. با این شرایط انتظار می‌رود که کالوم چمبرز و راب هلدینگ به‌عنوان زوج مرکز خط دفاعی آرسنال، در اولین بازی فصل این تیم برابر لیورپول که 14 آگوست (24 مرداد) در هفته اول لیگ برتر انگلیس است، به میدان بروند.

ونگر پیش از این قصد داشت مدافعانی مانند کاستاس مانولاس را از رم یا کالیدو کولیبالی را از ناپولی به‌خدمت بگیرد، اما 45 میلیون یورویی که این دو باشگاه روی بازیکنان‌شان قیمت گذاشتند، سرمربی توپچی‌ها را از خریدشان منصرف کرد.

 

منبع : تسنیم


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4boj58

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ونگر علاقه به جذب هافبک هجومی الجزایری لسترسیتی را تایید کرد.