تاریخ انتشار: 1396/01/15 18:22
کد خبر: 219386

مورینیو: حضور زلاتان ضامن پیروزی نیست

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی یونایتدها در مورد دیدار امشب تیمش برابر اورتون صحبت کرد.​​​​​​​
 مورینیو: حضور زلاتان ضامن پیروزی نیست

، شیاطین سرخ در هفته های اخیر در اولدترافورد نتایج خوبی نگرفته اند و امشب نیز کار دشواری برابر اورتون دارند.

دیدار برابر اورتون: "در مقابل این تیم باید بهترین عملکرد خود را ارائه داده و برای پیروز شدن تلاش کنیم. بعد از اورتون، با همین چشم انداز به مصاف ساندرلند خواهیم رفت. بعد از آن لیگ اروپا را در پیش رو داریم و در ادامه نمی دانم چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

بعد از ممکن است ببینید تیمی به میدان بفرستم تا از این طریق بتوانم از بازیکنان اصلی خود برای بازی های لیگ اروپا محافظت کنم. البته این اتفاق تنها در صورتی رخ می دهد که از نطر ریاضی دیگر شانسی برای قرار گرفتن در جمع 4 تیم جدول نداشته باشیم.

اما من ریاضیات را مبنای اصلی کار خود قرار می دهم. در هفته هایی که در لیگ اروپا بازی نداریم نیازی به تمرکز روی آن نیست و در آن مقاطع کار ما آسان تر خواهد بود.

در حال حاضر دیدار برابر اورتون و ساندرلند را در پیش رو داریم و در این مقطع به چیز دیگری فکر نخواهیم کرد. اما بعد از ساندرلند ما باید به مصاف اندرلخت برویم که یک چهارم لیگ اروپاست و برای ما اهمیت فراوانی دارد."

بازگشت زلاتان به ترکیب:" تضمینی نیست که با حضور زلاتان حتما پیروز شویم زیرا با حضور او نیز تساوی های متعددی کسب کردیم. او در برابر بورنموث یک پنالتی از دست داد و مثل همه انسان ها یک شانس را از دست داد."

شرایط مصدومیت پوگبا: "نمی دانم که پوگبا برای دیدار برابر اورتون قادر به بازی کردن خواهد بود یا خیر اما فکر نمی کنم مصدومیت او مانند دیگر بازیکنانم طولانی مدت باشد."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nyj5r

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مورینیو: توپ طلا باید به زلاتان برسد

دلیل سفر روز گذشته مورینیو به زاگرب
آقای خاص در مصاحبه با HNTV عنوان کرد

بی احترامی هواداران آبی پوش به سرمربی سرخپوشان
ری ویلکینز:هواداران چلسی به مورینیو بی احترامی کردند