تاریخ انتشار: 1396/01/17 18:39
کد خبر: 218871

انتقاد سیمئونه از هواداران اتلتیکومادرید با طعنه زدن به رئالی‌ها

در آستانه دربی شهر مادرید، سرمربی قرمزوسفیدپوشان این شهر به هواداران تیم همشهری کنایه زد.
 انتقاد سیمئونه از هواداران اتلتیکومادرید با طعنه زدن به رئالی‌ها

دیه‌گو سیمئونه از شیوه حمایت  تشویق هواداران اتلتیکومادرید در بازی اخیرشان برابر رئال سوسیه‌داد انتقاد کرد اما این کار را با گفتن جمله‌ای که قطعاً به مذاق رئالی‌ها خوش نخواهد آمد انجام داد.

در جریان بازی شب گذشته روخی بلانکو که آن را با یک گل برد، سیمئونه بعد از پیش افتادن تیمش هوادارانی که ساکت شده بودند را تهییج و وادار به تشویق شاگردانش کرد. او چند جمله مبهم هم خطاب به آنها گفت که اکنون در تصاویر تلویزیونی مشخص شده است.

در این تصاویر مشخص است که سیمئونه خطاب به هواداران اتلتیکومادرید می‌گوید: بجنبید بچه‌ها، خواب‌تان برده؟ مشکل‌تان چیست؟ چیزی دیگر به آخر بازی نمانده پس تیم را تشویق کنید و گرنه با هواداران رئال مادرید فرق نخواهید داشت. ساندویچ‌های‌تان را کنار بگذارید و فریاد بزنید چون دیگر چیزی به آخر بازی نمانده است.

این اولین باری نیست که سیمئونه تلاش می‌کند هواداران تیمش را تهییج کند. او که چندی پیش از سکوت هواداران تیمش در بازی برابر رئال بتیس ناراضی بود، در پایان آن مسابقه گفت: زمانی که جو ورزشگاه آرام می‌شود، کمی اذیت می‌شوم چون ما نباید بگذاریم این اتفاق رخ دهد. سکوت هواداران سبب می‌شود که بازیکنان هم بازی را شل بگیرند و من این وضعیت را دوست ندارم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3za6na

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تورس منتظر تصمیم سران اتلتیکومادرید