تاریخ انتشار: 1396/01/25 14:43
کد خبر: 217185

رونالدو: 2 گل دیگر برای بایرن کنار گذاشته ام

رونالدو در بهترین زمان ممکن به روزهای اوج خود برگشته است. رئال حالا فوق ستاره خود را آماده تر از ابتدای فصل می بیند و بی شک گل های این نابغه پرتغالی، کمک بزرگی در راه فتح دودسیما و لالیگا برای کهکشانی ها خواهد بود.
رونالدو: 2 گل دیگر برای بایرن کنار گذاشته ام

کریستیانو رونالدو با دو گلی که چهارشنبه شب وارد دروازه بایرن کرد به اولین بازیکنی تبدیل شد که 100 گل در رقابت های باشگاهی اروپا به ثمر رسانده است. رونالدو با دو گل خود کمک کرد رئال در مونیخ برابر بایرن به پیروزی 1-2 دست یافته و در آستانه صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان قرار بگیرد.

او در پایان مسابقه کمی احساس کوفتگی عضلانی می کرد و به همین دلیل روز گذشته زیر نظر فیزیوتراپ های باشگاه قرار گرفت.

رونالدو در جمع آنها گفت:« من در سال‌های قبل در سمت چپ زمین بازی کردم و این فصل در خیلی از بازی ها به مرکز آمده ام. این نظر زیدان بوده که من بیشتر از گذشته درون محوطه جریمه  حضور داشته باشم و مشکلی هم با این تغییر و تحولات ندارم. شما باید در سیستم جدید خودتان را وفق دهید تا بتوانید موفق باشید.

وقتی برای اولین بار در لیگ قهرمانان بازی کردم، اصلاً تصور نمی کردم روزی به رکورد ۱۰۰ گل زده در این رقابت ها دست یابم. از مربی و بازیکنانی که در کنار آنها بازی کردم تشکر می‌کنم که این فرصت ها را در اختیار من قرار دادند تا بتوانم از آنها استفاده کنم. عطش گلزنی من از بین نرفته است و هنوز گل های زیادی مانده تا به ثمر برسانم.»


 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mvb8j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رونالدو: گل‌هایم در مونیخ تأثیرگذار و بی‌نظیر بودند

ویژگی ها وخصوصیات متفاوت کریستیانو رونالدو و لیونل مسی/ کدام یک بر دیگری برتری دارد؟
اختصاصی/ اعجوبه هایی که دنیا را به تسخیر خود در آورده اند؛