تاریخ انتشار: 1396/01/25 18:54
کد خبر: 217150

مورینیو: هیچ احساس خاصی به دیدار برابر چلسی ندارم

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی یونایتد در مورد دیدار حساس یکشنبه تیمش برابر چلسی صحبت کرد.​​​​​​​
مورینیو: هیچ احساس خاصی به دیدار برابر چلسی ندارم

یونایتدها در فصل جاری 2 بار شکست برابر چلسی را تجربه کردند و قصد دارند در خانه انتقام بگیرند.

 

در دیدار آخر دو تیم در جام اتحادیه، حواشی فراوانی بین مورینیو و هواداران چلسی ایجاد شد و به نطر می رسد دلخوری سرمربی یونایتدها هنوز به پایان نرسیده است.

 

دیدار برابر چلسی: "شما از واژه احساسات در مورد دیدار برابر چلسی استفاده کردید اما جدال برابر چلسی نیز تنها یک مسابقه است و تفاوتی با دیگر بازی ها ندارد و به هیچ وجه برای من دیداری خاص محسوب نمی شود.

 

بعضی از شما هوادار چلسی و بعضی طرفدار یونایتد هستید. هر دو تیم در دنیای فوتبال از اهمیت زیادی برخوردارند و حالا به دلایلی چلسی در صدر جدول لیگ جزیره قرار گرفته است.

 

از نظر من دلیل این نتایج مهارت و کیفیت های فردی و جمعی این تیم است. چلسی یک سبک از فوتبال را به خوبی اجرا می کند و در آن مهارت دارد.

 

همه تیم ها قادر به دفاع کردن با 11 بازیکن نیستند اما چلسی توانسته است این کار را انجام دهد. همچنین آنها در ارائه ضدحملات نیز بسیار موفق عمل می کنند و بازیکنانی در ترکیب این تیم وجود دارد که خارج از چارچوب یک بازی قادر به حل مشکلات آنها هستند. با این تفاسیر، چلسی تیم قدرتمندی به شمار می آید."

 

شرایط یونایتد در لیگ برتر: "اگر از لحاظ ریاضی دیگر شانسی برای قرار گرفتن در جمع 4 تیم نداشته باشیم آن گاه تصمیم گیری آسان می شود. در این شرایط به بازیکنان اصلی استراحت می دهیم و اگر از لیگ اروپا حذف نشده باشیم، تمرکز خود را روی آن بازی ها قرار می دهیم."

bTzNi5z4QWxZ

 

اوضاع خط دفاعی یونایتد: "در حال حاضر گزینه دیگری به جز روخو و اریک بیلی نداریم  و من نمی توانم در این مقطع از بین بازینان کسی را انتخاب کنم زیرا این دو نفر تنها مدافعان سالم ما هستند.

 

اما در حال حاضر با پیروزی در 2 بازی می توانیم در بین 4 تیم بالای جدول قرار بگریم پس برای پیروزی در همه بازی ها تلاش خواهیم کرد."

 

شرایط مصدومان تیم: "اسمالینگ و فیل جونز در اواسط ماه می شرایط بازی کردن را پیدا خواهند کرد اما فصل برای ماتا به پایان رسیده است."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27mbre

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بی احترامی هواداران آبی پوش به سرمربی سرخپوشان
ری ویلکینز:هواداران چلسی به مورینیو بی احترامی کردند