تاریخ انتشار: 1396/01/26 00:43
اختصاصی/
کد خبر: 217100

پیش بازی اینتر -‏ میلان/ جدال قدیمی ترین دربی جهان درقاب مونتلا و پیولی

بعد از ظهر امروز شنبه و از ساعت 15 به وقت ایران، درچارچوب رقابت های سری آ ایتالیا و از هفته ی سی و دوم آن، شاگردان استفان پیولی درتیم اینتر، در ورزشگاه جوزپه مه آتزا،به مصاف شاگردان مونتلا درتیم آث میلان، خواهند رفت.
پیش بازی اینتر -‏ میلان/ جدال قدیمی ترین دربی جهان درقاب مونتلا و پیولی

اینترنازیوناله درسری آ دو هفته متوالی شکست را پذیراشده وجایگاه پنجمی خود را از دست داده و به رده ناامیدکننده هشتم تنزل پیدا کرده است ، برای رسیدن به بالانشینان جدول و حداقل کسب سهمیه یورو لیگ، در بازی امروز محکوم به پیروزی است و درصورت شکست، به طور کلی ممکن است که دست پیولی وشاگردانش از کسب تمامی سهمیه های اروپایی کوتاه شود. اگر چنین امری صورت گیرد، مطمئنا پیولی درپایان فصل شغلش را دراینتر از دست خواهد داد، زیرا او درچند بازی گذشته نتایج بسیار نا امید کننده ای را  کسب کرده  و از ۹ امتیاز ممکن مقابل تورینو و سمپدوریا وکرتونه، فقط یک امتیاز  کسب کرده است و این برای تیمی مانند اینتر که خیل هواداران آن در ایتالیا بی شمارند وتاریخچه بلند بالایی از عناوین مختلف قهرمانی داخلی و اروپایی وجهانی را درکارنامه دارد، چندان خوشایند نیست.

 

M3WjmnefRJ2H

اوج این ناامیدی و یاس، شکست مقابل کرتونه در هفته گذشته بود که دل هواداران آبی- ،مشکی پوشان را به درد آورد و باعث شده که بخت واقبال نراتزوری جهت رسیدن به لیگ قهرمانان اروپا بیش از گذشته کم رنگ تر شود.

 

از طرفی پیولی با پیروزی دراین بازی مهم وحساس که به نوعی اولین دربی معتبر جهان فوتبال بشمار می رود، می تواند تاحدودی هواداران اینتر را خوشحال کند و غم باخت برابر تیم ته جدولی کرتونه را کم کند.

 

پیولی احتمالا با یکی از دونوع مدل، وارد بازی شود، او از دوگزینه4-2-3-1و 3-4-2-1 یکی را انتخاب خواهد کرد، ولی احتمالا پیولی با هر کدام از دومدل بازی فوق که وارد زمین شود با این بازیکنان وارد بازی خواهد شد.

iYbuZfj8fZPr

 

هندانوویچ،مدل(موریو)،میراندا،آنسالدی،دیآمبروزینی،گوندوگبیا،کاندروا،گالیاردینی،بانگا،پریشیچ،ایکاردی وارد بازی می شود.دراین بازی نقش ایکاردی و پریشیچ و کاندروا،و گالیاردینی درفاز تهاجمی اینتر ازسایرین ،پررنگ تر خواهد بود و ضربات ایستگاهی بانگا نیز می تواند،ب ن بست های تاکتیکی را فرو ریزد.

 

درآن طرف زمین شاگردان مونتلا مربی جوان وخوش فکر وصاحب سبک میلان،که در هفته های گذشته،اگر از تک امتیازی که از  پسکارا گرفته بود و بازی نسبتا ضعیفی ارائه داد، بگذریم، سایر نتایجش، فوق العاده بوده است. هم اکنون آنها با قرار گرفتن در رتبه ششم  جدول رده بندی بالاتر از رقیب دیرینه و سنتی خود قرار دارند

 

.شاگردان مونتلا، پس از شکست دادن تیم هایی همچون، ساسولو و کیه وو، در یک دیدار جنجالی وپرسروصدا، نتیجه را در تورین به یوونتوس صدر نشین واگذار کردند. روسونری ها، آنگاه با از سر راه برداشتن جنوا و تساوی مایوس کننده مقابل پسکارای قعرنشین، پالرمو را در سن سیرو با ۴ گل درهم کوبیدند.تا خود را آماده ی جدال نفس گیر و حساس وجذاب برابر رقیبی کند که همواره بارتاب نتایجش هفته ها دل مشغولی هواداران دوتیم کلاسیک فوتبال ایتالیا خواهد بود.

 

آیا میلان، دربازی امروز برخلاف دیدار رفت که با تساوی مقابل حریف درخانه، دو امتیاز حساس را از دست داده بود قادر به کسب هرسه امتیاز بازی خواهد بود تا رتبه ی خود را درجدول سروسامان دهد؟ یا این اینتر است که پس از دوشکست متوالی با پیروزی بر رقیب سنتی اش ، دوباره به مسیر وجاده ی پیروزی ها بر می گردد؟

nfjhKmvKonHg

مونتلا دراین دیدار همانند دیدارهای گذشته از سیستم 4-3-3استفاده خواهد کرد و از دوناروما درون دروازه استفاده خواهد کرد و از  رومانیولی، کالابریا، پاله تا و دی شیلیو درخط دفاع بهره خواهد برد.سوسا بعنوان هافبک مرکزی بازی خواهد کرد و فرناندز و کوتسکا در دو سمت چپ وراست خط میانی بازی خواهند کرد. سوسوی تکنیکی وسرعتی درسمت راست خط حمله بازی خواهد کرد و دلوفئو را درجناح چپ خط تهاجمی بکار خواهد گرفت و نهایتا از باکای کلمبیایی درنوک هدف وامید اول گلزنی سفید و قرمز پوشان بکار گرفته می شود. در این راستا نقش تاثیرگذار سوسو و دلوفئو در خط حمله میلان بسیار تعیین کننده خواهد بود. 

 

آمار و ارقام دوتیم را باهم مرور می کنیم:

دو تیم اینتر و میلان تا کنون ۱۶۵ دیدار را مقابل هم در سری آ ،بازی کرده اند که دراین میان، نراتزوری(اینتر) ۶۱ بار و روسونری(میلان) ۵۱ بار به پیروزی دست یافته اند.

در ۱۶۵دیداری که این دوتیم باهم مصاف داده اند، اینتر۲۲۷ گل بثمر رسانده است و میلان۲۱۳ گل را وارد دروازه اینتر کرده است.

آخرین دیدار دو تیم در نیم فصل اول، با تساوی ۲-۲ به پایان رسیده بود.

اینتر در ۳ دیدار اخیر خانگی خود در برابر میلان فقط یک بار موفق به کلین شیت شده است.

اینتری ها، بیشتر از هر تیم دیگری در سری آ موفق شده اند که میلان را شکست دهند.

اینتر در۱۱ دیدار از ۱۲ دیدار اخیر خانگی خود برابر میلان نباخته است.دراین دیدار میلان بازیکنانی مانند: مونتولیوو، بوناونتورا و آباته را به دلیل مصدومیت و پاشالیچ را نیز به علت محرومیت بهمراه ندارد. واینتر دردیدار امروز مصدوم ومحرومی ندارد. امیدوارم شاهد دیدار جذاب وتماشایی وزیبایی،ورای اکثر بازی های کسل کننده و کند وخسته کننده ی فوتبال ایتالیاباشیم.

 

نویسنده: امین یزدانی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45k9ym

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 مونتلا: اینتر را دست کم نخواهیم گرفت