تاریخ انتشار: 1396/01/26 01:58
کد خبر: 217090

پیولی: اگر می‌خواهیم نشان دهیم تیم بزرگی هستیم، این بازی بهترین فرصت به نظر می‌رسد/ با بردن میلان به روند نامطلوب خودمان پایان می‌دهیم

سرمربی اینترمیلان به نمایش خوب و پیروزی تیمش در دربی میلان اطمینان زیادی دارد.
پیولی: اگر می‌خواهیم نشان دهیم تیم بزرگی هستیم، این بازی بهترین فرصت به نظر می‌رسد/ با بردن میلان به روند نامطلوب خودمان پایان می‌دهیم

استفانو پیولی، سرمربی اینترمیلان در آستانه بازی با تیمش با میلان در دربی بزرگ این هفته سری A انگیزه فراوان نرآتزوری برای پایان دادن به چند نتیجه نامطلوب اخیر را مورد اشاره قرار داد.

 

 او گفت: همه آنالیزهای ممکن را انجام دادهایم تا این شکست بازی قبلی دوباره رخ ندهد. هر اتفاقی که رخ داده مربوط به گذشته است و حالا ما باید در دربی میلان قدرت خود را به نمایش بگذاریم.در 2 دیدار قبلی 45 دقیقه ضعیف داشتیم  اما مقابل میلان این اتفاق رخ نمی‌دهد.

 

 او در با تاکید بر بازی قدرتمندانه از ابتدای رقابت، افزود: برای قرار گرفتن در  مسیر پیروزی باید از ثبات روانی برخوردار باشیم و اجازه ندهیم اشتباهات گذشته تکرار شود. مهم ترین نکته، درس گرفتن از ناکامی‌هاست.میلان این فصل تیم بسیار خوبی نشان داده اما ثبات نداشته و در حساس‌ترین مقاطع مانند ما پایش لغزیده است. اگر می‌خواهیم نشان دهیم تیم بزرگی هستیم، این بازی بهترین فرصت به نظر می‌رسد! با بردن میلان به روند نامطلوب خودمان پایان می‌دهیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rvr9w

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی اینتر -‏ میلان/ جدال قدیمی ترین دربی جهان درقاب مونتلا و پیولی
اختصاصی/