تاریخ انتشار: 1396/01/28 12:12
اختصاصی|
کد خبر: 216529

غوغای مهاجم ایرانی در لیگ هلند؛ گوچی آقای گل

فقط سه بازی تا پایان فصل مانده است و رقابتی فشرده بین گلزنان برتر لیگ هلند که ستاره تیم ملی ایران نیز در آن دیده می شود.
غوغای مهاجم ایرانی در لیگ هلند؛ گوچی آقای گل

به گزارش فرتاک ورزشی، نیکولای یورگنسن (فاینورد) ١٩ گل، رضا قوچان‌نژاد (هیرنفین) ١٨ گل، ریکی فان ولفس‌فینکل (ویتسه) ١٨ گل، انس اونل (توئنته) ١٧ گل جدول گلزنان برتر لیگ هلند را تشکی می دهند. رقابتی که در هفته های پایانی لیگ هلند، مهمتر از قهرمانی در لیگ شده است زیرا قهرمان لیگ آژاکس است و قهرمان مهاجمان هنوز مشخص نشده است.

ویلم، زوله و نایمخن پایین جدولی تیم‌هایی هستند که هیرنفین با آنها در هفته های پایانی لیگ بازی دارد و موقعیت عالی آقای گلی رضا و با احتمالی ناچیز، سهمیه لیگ اروپا برای هیرنفین که می تواند برای یک ایرانی، افتخار بزرگی در سطح اول فوتبال اروپا باشد.

یورگنسن باید مقابل مدافعین ویتسه و اکسلسیور (خارج از خانه) و هراکلس قرار بگیرد. مهاجم دانمارکی بعد از مصدومیت، همچنان ناآماده است و این احتمال وجود دارد که باناکامی وی، قوچان نژاد مجددا به صدر جدول برگردد.

رضا با ثبت بیش از یک گل مقابل ویلم و نایمخن می‌تواند افتخار تاریخی را رقم بزند. اولین آقای گل آسیایی در یکی از لیگ‌های معتبر اروپایی که برایش رویایی خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2azzby

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هیرنفین با قوچان‌نژاد برد را از دست داد