تاریخ انتشار: 1396/01/29 01:58
کد خبر: 216361

هیگواین: بارسلونا توانایی خلق معجزه ای دیگر را دارد

در آستانه دیدار برگشت تیم های بارسلونا و یوونتوس، گونزالو هیگواین به هم تیمی های خود هشدار داد که بارسلونا توانایی خلق معجزه ای دیگر را هم دارد.
هیگواین: بارسلونا توانایی خلق معجزه ای دیگر را دارد

بیانکونری در دیدار رفت موفق به کسب پیروزی ۳-۰ شد، اما بارسلونا سابقه صعود با وجود شکست ۴-۰ در دیدار رفت مقابل پاریسن ژرمن را دارد. هیگواین در مصاحبه با JTV گفت:

 

نمی دانم آیا پیروزی ۳-۰ در دیدار رفت برای ما کافی خواهد بود یا نه. باید برای مبارزه به نوکمپ برویم و مثل بازی رفت در تورین عمل کنیم. بارسلونا مقابل پاریسن ژرمن نشان داد که می تواند دست به معجزه بزند، بنابراین باید هوشیار باشیم. هرچند آنها هم باید خیلی مراقب ما باشند، ما به دنبال خلق فرصت هایی برای گلزنی خواهیم بود و مطمئن هستیم که توانایی لازم برای صعود به مرحله بعد را داریم.

 

برای مکس آلگری همه بازی ها مهم هستند. نحوه آماده سازی تیم برای تمام مسابقات یکسان است و این به ما اجازه می دهد که مطمئن شویم در تک تک بازی ها رقابت می کنیم. این راز رقابت درست در تمامی جبهه هاست.

 

۶ بازی به پایان رقابت های سری آ مانده و یوونتوس با ۸ امتیاز اختلاف به صدر جدول تکیه زده است اما هیگواین سرنوشت قهرمانی را مسجل نمی داند:

 

در لحظه ای حیاتی از رقابت های سری آ قرار داریم. هنوز فصل تمام نشده و ما برای کسب ۱۸ امتیاز دیگر بازی خواهیم کرد، بنابراین نمی توانیم پای خود را از روی پدال گاز برداریم. با اینحال، با هر مسابقه، به قهرمانی نزدیک و نزدیک تر می شویم تا ششمین اسکودتوی متوالی را که همه می خواهند، فتح کنیم. من از نحوه پیش روی فصل بسیار راضی هستم. هنوز بیش از یک ماه باقی مانده و می خواهیم در تمام رقابت ها تا پایان راه برویم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mvvv8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



توضیحات دنی آلوس درباره درگیری با رونالدو