تاریخ انتشار: 1396/01/31 12:08
کد خبر: 215820

امباپه: موناکو از هیچ تیمی نمی ترسد

پدیده ۱۸ ساله موناکو اذعان کرده این تیم از رویارویی با هیچ تیمی نمی ترسد.
امباپه: موناکو از هیچ تیمی نمی ترسد

 کیلیان امباپه پس از صعود موناکو به نیمه نهایی لیگ قهرمانان با حذف دورتموند با تاکید بر اینکه موناکو باید به همین روند در ادامه رقابت ها ادامه دهد عنوان کرده این تیم از رویارویی با هیچ تیمی نمی ترسد.

امباپه که موفق شده برای نخستین بار در تاریخ لیگ قهرمانان در ۴ بازی نخست خود در مرحله حذفی گلزنی کند گفته:

بیشتر از حضور در نیمه نهایی دیگر چه چیزی می توانستم درخواست کنم؟ شاید حضور در فینال! اگر به رسیدن به نیمه نهایی فکر نکرده بودیم، نمی توانستیم واقعا به این مرحله راه یابیم. باید به همین روند ادامه دهیم و اشتباهاتی که در این بازی مرتکب شدیم را تکرار نکنیم. فکر می کنم در بعضی دقایق خوب پاسکاری نکردیم و بیش از حد عقب نشستیم. البته مقابل تیم های بزرگ باید در بعضی دقایق دفاع کرد. در نهایت نتیجه خوبی گرفتیم.

نمی دانم در مرحله بعد به چه تیمی می خوریم اما در نیمه نهایی ها همیشه تیم های بزرگی حضور دارند. ما از هیچ تیمی نمی ترسیم. ما فصل فوق العاده ای را پشت سر می گذاریم. ما دوستانی هستیم که از بازی در کنار هم لذت می بریم. امیدواریم این روند ادامه پیدا کند.

اجازه نمی دهیم فشار بازی ها روی ما اثر بگذارد و می خواهیم به ارائه بازی هجومی ادامه دهیم. لیگ قهرمانان خیلی دشوار است و ما باید همیشه با تمرکز بالا بازی کنیم. من همیشه سعی می کنم کاری که بلد هستم را انجام دهم. گل دومم به دورتموند در بازی رفت بهترین گلم در لیگ قهرمانان بوده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3w79r5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دی‌بروین: منچسترسیتی باید به حضور در لیگ قهرمانان عادت کند