تاریخ انتشار: 1396/02/05 12:14
کد خبر: 214927

علت تعدد حضور بارسایی ها در برنابئو چه بود؟

وقتی مسی گل پیروزی بخش بارسا را در دقیقه 92 به ثمر رساند، تعداد هواداران حاضر در برنابئو که خوشحالی می‌کردند بسیار زیاد بود.

، در حالی که بازی در زمین حریف برگزار می‌شد، پس از گلزنی مسی بسیاری از هواداران ایستادند و شروع به خوشحالی کردند.سوالی که پیش می‌آید این است که چرا این تعداد هوادار بارسا در جاهایی از ورزشگاه حضور داشتند که خرید بلیت بسیار دشوار است؟

این مشکلی است که مدت هاست سپیدپوشان را نگران کرده است، هر چند کار خاصی از دست آنها ساخته نیست. طبق گزارشات، 2000 بلیت در دست کمپانی ها است و هر چند که هر کدام از بلیت ها به نام شخصی صادر شده ولی قابل فروش هستند.

این تعداد هوادار بارسلونا در خانه رئال، هواداران رئال را عصبانی کرده و آنها در شبکه های اجتماعی به اعتراض به این موضوع پرداخته بودند. قوانین به نحوی است که پلیس کار خاصی در قبال فروش بلیت ها نمی‌تواند انجام دهد، مگر این خرید و فروش در خیابان انجام گیرد.

در گذشته، پلیس در دیدار رئال – اتلتیکو به این مساله ورود کرده بود و 800 بلیت در نتیجه ورود پلیس سوخته بود. این انتقاد تنها به برنابئو نیز وارد نیست و در نوکمپ نیز مشکلی مشابه پیش آمده که یکی از مدیران باشگاه نیز پیشتر به این موضوع واکنش نشان داده بود.

او گفته بود:" ما سعی داریم فروش غیررسمی بلیت را متوقف کنیم. 7 هزار بلیت در ال کلاسیکو توسط سینت لیوره فروخته می‌شود ولی نمی‌توانیم تضمین کنیم که همه آنها توسط هواداران تیم ما خریداری می‌شوند."

رئال پس از این بازی اعلام کرد که با وجود تعدد هواداران بارسا در برنابئو، هیچ درگیری پیش نیامد که این یک وجهه مثبت برای فوتبال اسپانیا در سرتاسر اروپا محسوب می‌شود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48nzla

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خطاب به بارسایی ها

پایان طلسم 3 ساله ال کلاسیکو برای مسی