تاریخ انتشار: 1396/02/10 14:49
پس از بازی با اسپانیول
کد خبر: 213914

طعنه پیکه به سرمربی رئالی باشگاه مالاگا

جرارد پیکه بسیار خوشبین است که رئال در یکی از 4 بازی باقیمانده خود تا پایان لالیگا شکست خورده و بارسا عنوان قهرمانی را کسب کند.
طعنه پیکه به سرمربی رئالی باشگاه مالاگا

، رئال و بارسا روز گذشته بازی های خود را با برد پشت سر گذاشتند تا سرنوشت قهرمانی لالیگا همچنان در اختیار رئال باشد. کهکشانی ها با کسب 10 امتیاز از 4 بازی باقیمانده به طور قطع قهرمان خواهند شد.

رئال پس از پیروزی 2-1بر والنسیا، باید به مصاف گرانادا، سویا، سلتا و مالاگا برود. به خصوص بازی هفته پایانی با مالاگا بسیار مهم است. مربی مالاگا، میچل، یکی از ستاره های سال های نه چندان دور رئال است که هفته گذشته صراحتا عنوان داشت که تعصبی بی اندازه به رئال دارد.

پیکه، شب گذشته پس از برتری 3-0 بارسا در زمین اسپانیول و در پاسخ به سوالی در مورد شانس قهرمانی بارسا گفت:« ما سه بازی دیگر در پیش داریم. به خصوص بازی با ویارئال دشوار و سنگین خواهد بود ولی باید هر سه مسابقه را ببریم تا در صورتیکه رئال امتیاز از دست بدهد بتوانیم قهرمان شویم.

مالاگا؟(با لبخند کنایه آمیز) به اعتقاد من رئال می تواند در هر یک از بازی های باقیمانده خود امتیاز از دست بدهد. بازی آنها مقابل والنسیا را ندیدم؛ ولی می دانم که در روز آخر هم امکان امتیاز از دست دادنشان وجود دارد.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nybwr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


  حمله مسلحانه هوادار بارسا در دربی کاتالونیا