تاریخ انتشار: 1396/02/10 18:16
کد خبر: 213861

به زودی شاهد نزول یوونتوس خواهیم بود

سرمربی اسپانیایی درباره دوران خود در اینتر و ناپولی و قدرت‌نمایی یوونتوس در فوتبال ایتالیا به صحبت پرداخت.
به زودی شاهد نزول یوونتوس خواهیم بود

رافائل بنیتس توانست با نیوکاسل به لیگ برتر انگلیس صعود کند. او درباره احساس خود بعد از این دستاورد به روزنامه ایتالیایی کوریره دلو اسپورت گفت« رقابت‌های دسته یک انگلیس بسیار سخت است و نیاز به تمرکز بالایی دارد. از همان اول ما به دنبال صعود به لیگ برتر بودیم؛ یعنی جایی که به آن تعلق داشتیم. اکنون خیلی خوشحالم به این هدف رسیدیم. من قهرمان آنها هستم.»

01195993

 

 

 

بنیتس با وجود آنکه یک سال در نیوکاسل بوده ولی رقابت‌های ایتالیا را نیز دنبال کرده است. او درباره سلطه یوونتوس در فوتبال ایتالیا گفت:« یوونتوس صدرنشین و بهترین تیم ایتالیاست چرا که قدرت مالی بالایی دارد و قدرت مالی آنها بیش از سایر تیم هاست و می‌توانند هر بازیکنی که دوست دارند را به خدمت بگیرند.

البته من فکر نمی‌کنم  رقابت‌های یک طرفه در فوتبال ایتالیا زیاد دوام داشته باشد چون تیم‌هایی چون رم و ناپولی فاصله زیادی با یوونتوس ندارند و به زودی شاهد نزول این تیم هم خواهیم بود.»

 

این سرمربی اسپانیایی در پایان درباره تیم سابق خود یعنی ناپولی گفت:« ناپولی برای همیشه در قلب من خواهد بود. دوران خیلی خوبی در این تیم داشتم. امیدوارم این تیم در اوج بماند و برای رسیدن به قهرمانی تلاش کند چون هواداران لیاقت دارند همیشه ناپولی را در لیگ قهرمانان ببینند و در لیگ نیز برای قهرمانی بجنگند.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mvaxw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مارکیزیو یوونتوس را ترک می‌کند؟