تاریخ انتشار: 1396/02/11 13:26
کد خبر: 213720

تیاگو سیلوا: قهرمانی برایمان غیرممکن شده

تیاگو سیلوا، کاپیتان پاری سن ژرمن مدعی شد که قهرمانی در لوشامپیونه فرانسه پس از شکست 3-1 شب گذشته مقابل نیس، برای آنها غیرممکن شده است.
 تیاگو سیلوا: قهرمانی برایمان غیرممکن شده

 پاری سن ژرمن که در 4 دوره اخیر لیگ فرانسه قهرمان شده، این فصل نیز برای تکرار قهرمانی در تلاش است ولی شکست شب گذشته آنها مقابل نیس ، قهرمانی را برای آنها بسیار دور از دسترس کرده است. آنها با یک بازی بیشتر نسبت به موناکو و 3  امتیاز کمتر، در رده دوم قرار گرفته اند و این در حالیست که تنها 3 بازی تا پایان باقی مانده است. کاپیتان سیلوا نیز معتقد است که قهرمانی برای او و هم تیمی هایش غیرممکن شده است.

او گفت:" حالا ما باید هر 3 بازی خود را ببریم زیرا سوم شدن برای ما فاجعه خواهد بود. از لحاظ ریاضی هنوز غیرممکن نیست. ما باید هر 3 بازی را ببریم و در فینال جام حذفی نیز پیروز شویم. می‌خواهیم به بهترین شکل فصل را به پایان برسانیم و بعد به تعطیلات برویم زیرا روزهای سختی را گذرانده ایم."

01196569

سیلوا درباره اخراج دی ماریا و تیاگو موتا گفت:" اخراج جزئی از فوتبال است. صحبت کردن راجع به داوری دشوار است ولی اینکه اخراج کمی پیچیده بود حقیقت دارد. نمی‌خواهیم تقصیر باخت را بر گردن داور بیندازیم، هر چند که کارت‌های قرمز کارمان را سخت کرد."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3w7no6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 بهترین بازیکن بارسلونا داور بازی بود (عکس)
طعنه سنگین همسر تیاگو سیلوا به بارسا

 پاری‌سن‌ژرمن با برتری خانگی صدرنشین شد
هفته سی و چهارم لوشامپیونه فرانسه