تاریخ انتشار: 1396/02/11 14:33
خوش‌شانس‌‌ترین بازیکن موناکو هستم
کد خبر: 213703

امباپه: یوونتوس تیمی بزرگ و مدعی قهرمانی در لیگ قهرمانان است

مهاجم ۱۸ ساله موناکو از بانوی پیر به عنوان رقیب جدی در لیگ قهرمانان اروپا یاد کرد.
 امباپه: یوونتوس تیمی بزرگ و مدعی قهرمانی در لیگ قهرمانان است

کایلیان امباپه با درخششی که در بازی‌های این فصل با پیراهن موناکو داشته، مورد توجه تیم‌های بزرگ اروپایی قرار گرفته است، بازیکنی که موفقیتش را مدیون بازی در کنار رادامل فالکائو، هم‌تیمی‌ کلمبیایی‌اش می‌داند.

امباپه در گفت‌وگو با سایت رسمی اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) گفت: من خوش‌شانس‌‌ترین بازیکن موناکو هستم چون در همین ابتدای دوران حرفه‌ای‌ام در کنار بازیکن سطح بالایی همچون رادامل فالکائو بازی می‌کنم. او تأثیر خود را در بازی‌های که انجام داده، نشان داده و گل‌های زیادی هم به ثمر رسانده است.

مهاجم 18 ساله موناکو که در این فصل لیگ قهرمانان اروپا در 7 بازی پنج گل به ثمر رسانده، در خصوص اولین تجربه‌اش در این رقابت‌ها اظهار داشت: بازی برگشت مقابل منچسترسیتی برای من خیلی خاص بود چون اولین بازی در لیگ قهرمانان بود که در ترکیب اصلی موناکو قرار می‌گرفتم. صدای موسیقی معروف این مسابقات را در حین ورود به زمین می‌شنیدم و حس خاصی داشتم. تجربه خوشایندی بود.

وی افزود: از همان دوران کودکی همیشه رویای بازی در لیگ قهرمانان را داشتم. تمامی بازی‌ها را نگاه می‌کردم و حتی هنوز هم تمامی بازی‌های لیگ قهرمانان را تماشا می‌کنم. از این‌رو بازی در این رقابت‌ها فوق‌العاده برایم خوشایند است.  

امباپه در خصوص رویارویی موناکو با یوونتوس در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا هم اظهار داشت: یوونتوس باشگاه بزرگی است. همه تاریخ این باشگاه و بازیکنان بزرگی که برای این تیم بازی کرده‌اند را می‌دانند. هنوز هم بازیکنان فوق‌العاده‌ای در این تیم عضویت دارند. یووه تیم بزرگی است که بارسلونا، یکی از مدعیان اصلی قهرمانی را از دور رقابت‌ها حذف کرد. آنها نشان دادن که مدعی قهرمانی هستند، اما موناکو هم کیفیت خود را در این دوره لیگ قهرمانان نشان داده و برای رسیدن به فینال تمام تلاش‌مان را به کار خواهیم بست.

مهاجم فرانسوی سرخ و سفیدپوشان در پایان در تمجید از دروازه‌بان 39 ساله بیانکونری اظهار داشت: بوفون یکی از بهترین دروازه‌بانان جهان است، دروازه‌بانی که اثر خود را در لیگ قهرمانان گذاشته است. خوشحالم که مقابل جان‌لوئیجی بازی خواهم کرد. به عنوان بازیکن همیشه سخت تلاش می‌کنید که مقابل چنین بازیکنانی بازی کنید. وقتی هم چنین فرصتی نصیب‌تان می‌شود، باید بهترین عملکردتان را به نمایش بگذارید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48nmea

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پدیده 18 ساله فرانسه مورد توجه رئال مادرید
فابینیو:امباپه دیر یا زود به رئال مادرید خواهد رفت