تاریخ انتشار: 1396/02/13 19:31
میلان وضعیت سانسونه را دنبال می کند
کد خبر: 213118

بارسلونا به دنبال سوریانو

تیم اسپانیایی در حال بررسی وضعیت بازیکنان برای نقل و انتقالات آتی است.

بارسلونا برای فصل تابستان به دنبال هافبک می گردد و یکی از گزینه های بلوگرانا، در ویارئال حضور دارد. به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، ویارئال با امثال روبرتو سوریانو و نیکولا سانسونه، احتمالا ایتالیایی ترین تیم لالیگا محسوب می شود. دو بازیکنی که در جمع چهار خرید گران تاریخ ویارئال هم جا دارند.

دی مارتزیو می گوید فصل خوب سوریانو در لالیگا، نادیده گرفته نشده و بارسلونا نسبت به وی ابراز علاقه کرده است. سران بارسا همین حالا با مدیربرنامه سوریانو تماس گرفته اند. بدین ترتیب انتظار می رود سوریانو در بازیِ آینده تیمش در نیوکمپ، در برابر تیمی که خواهانش است انگیزه های زیادی داشته باشد. سوریانو در مسابقات این فصل، ۱۱ گل و ۷ پاس گل به نام خود ثبت کرده و نقش مهمی در موفقیت های ویارئال ایفا کرده است. روبرتو سوریانوی ۲۶ ساله که چندبار هم پیراهن تیم ملی ایتالیا را به تن کرده، می تواند فوتبالش را در بارسلونا دنبال کند.

دیگر زوج موفق سوریانو در ویارئال، نیکولا سانسونه ایتالیایی است که در نقش پشت مهاجم، این فصل ۸ گل و ۴ پاس گل در کارنامه خود حک کرده است. سانسونه مورد توجه میلانی قرار دارد که دیروز انتقال متئو موساکیو از ویارئال  را تقریبا تمام کرد. با این حال این علاقه هنوز تبدیل به پیشنهاد نشده است.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rvpx6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ویارئال صاحب ۳ امتیاز خانگی شد