تاریخ انتشار: 1396/02/24 20:08
کد خبر: 210777

مسی در آستانه ثبت رکوردی جدید در لالیگا

فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا امشب در بازی برابر لاس پالماس به دنبال ثبت رکوردی جدید است.
مسی در آستانه ثبت رکوردی جدید در لالیگا

مهاجم بارسلونا امشب برابر لاس پالماس فرصت دارد که یک رکورد جالب را به ثبت برساند. او در این فصل در همه ورزشگاه‌های تیم‌های حاضر در لالیگا به جز لاس پالماس گلزنی کرده است.

او امشب می‌تواند با باز کردن دروازه‌ تیم میزبان، به این رکورد دست پیدا کند. علاوه بر این او می‌تواند  تعداد گل‌های خود را برابر تیم‌های میزبان در لالیگا به 150 برساند.

بهترین آمار گلزنی مهاجم بارسلونا در ریاسور (ورزشگاه دپورتیوو لاکرونیا) و سانتیاگو برنابئو به ثبت رسیده است. او توانسته است در هر یک از این ورزشگاه‌ها 10 گل به ثمر برساند. پس از آن در  سانچس پیسخوان، مستایا، ویسنته کالدرون و وایکاس، هشت گل به ثمر رسانده است و در ال‌سادار و لا روماردا، هفت بار دروازه‌ حریفانش را باز کرده است. جالب این جاست مهاجم آرژانتینی در نوکمپ تاکنون 198 بار گلزنی کرده است.

ناکامی مسی در گلزنی در 6 ورزشگاه

از طرفی مسی هنوز نتوانسته است از زمان حضورش در لالیگا (فصل 2004-05) در 6 ورزشگاه تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها گلزنی کند. علاه بر گرن کاناریا، در استادیوم تیم‌های آلباسته، نومانسیا، کادیس، مورسیا و خِرِس نیز گلزنی نکرده است. او برابر این تیم‌ها تنها یک بار بازی کرده است.

صد و پنجاهمین گل

مسی علاوه بر گلزنی برای نخستین بار در گرن کاناریا می‌تواند صدو پنجاهمین گل خود را در ورزشگاه‌های تیم‌های حریف به ثمر برساند. او در نوکمپ در 347 بازی توانسته است 198 گل به ثمر برساند و تنها یک هت تریک با 350 گل فاصله دارد.

مهاجم بارسلونا مدت‌هاست که به عنوان برترین گلزن این رقابت‌ها در بازی‌های خانگی شناخته می‌شود و هر بازی رکورد جدیدی را به نام خود ثبت می کند. او در سال 2014 توانست رکورد تلمو زارا (251) بازیکن اتلتیک بیلبائو را نیز بشکند.

مهاجم آبی‌اناری‌ها همچنین می‌تواند آمار خود را برای کسب دو جایزه پیچیچی (بهترین گلزن لالیگا) و کفش طلا (بهترین گلزن اروپا) بهتر کند. او در لالیگا با 35 گل  و در اروپا با کسب 70 امتیاز فاصله کمی با دریافت این جوایز دارد. اگر این اتفاق بیفتد، او می‌تواند چهارمین پیچیچی و کفش طلایش را به دست آورده و با رکورد رونالدو برابری کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2azvbl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


MSN از 100 گل گذشت!