تاریخ انتشار: 1396/02/29 13:03
کد خبر: 209849

آنچلوتی دلیل نیمکت نشینی موراتا را رونالدو عنوان کرد

سرمربی بایرن مونیخ معتقد است مهاجم پرتغالی مادرید باعث نیمکت نشینی مهاجم اسپانیایی شده است.
آنچلوتی دلیل نیمکت نشینی موراتا را رونالدو عنوان کرد

به گزارش فرتاک ورزشی، کارلو آنچلوتی در مصاحبه‌ای درباره بایرن مونیخ، بازنشستگی اش، نیمکت نشینی آلوارو موراتا، دیدار برابر رئال مادرید و زین‌الدین زیدان صحبت کرد. سرمربی بایرن مونیخ گفت: کوچک ترین هدف مان فتح بوندسلیگاست. هنوز قصد ندارم از جهان مربیگری کنار بروم. الکس فرگوسن ۲هزار بازی را در در دوران مربیگری تجربه کرد.

آنچلوتی درباره شگفتی‌های این فصل در اروپا اظهار کرد: کیلیان امباپه و پائولو دیبالا جز شگفتی های این فصل به حساب می‌آیند.

سرمربی پیشین رئال مادرید نیمکت نشینی موراتا را درست عنوان کرد و افزود: او در تیم زیدان کم بازی می کند چون کریم بنزما در خط حمله می تواند بهتر با کریستیانو رونالدو بازی کند.

در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بایرن مونیخ برابر رئال مادرید قرار گرفت اما از صعود به نیمه نهایی بازماند. اشتباهات داوری باعث پیروزی مادرید در دو بازی رفت و برگشت شد. آنچلوتی در این باره گفت: یک بی عدالتی وجود داشت. در طول تاریخ مادرید بایرن را شکست داده است اما اتفاقاتی که در مادرید رخ داد را همه شاهد بودند. اتفاقی عادی نبود. باید از دوربین ها استفاده کنند تا چنین لحظاتی در فوتبال دیده نشود. این روش برای فوتبال لازم است.

مادرید و یوونتوس فینال لیگ قهرمانان را برگزار خواهند کرد. سرمربی ایتالیایی در این رابطه اظهار کرد: با علاقه زیاد این بازی را تماشا می‌کنم و امیدوارم شاهد بازی زیبایی باشم. برای من جانلوییجی بوفون خاص است. رئال مادرید تنها رونالدو نیست. این تیم سرخیو راموس، لوکا مودریچ، مارسلو، بنزما و بازیکنان زیادی دارد.

سرمربی بایرن مونیخ در پایان گفت: زیدان مرا شگفت زده نکرده است. او باهوش است و اطلاعات زیادی درباره فوتبال دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36lo87

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آنجلوتی : رئال قهرمان لالیگا میشود ، رونالدو آقای گل !