تاریخ انتشار: 1396/03/10 12:09
کد خبر: 207212

دوگاری: اگر توتی اسطوره بود رم بیش از یک قهرمانی داشت

مهاجم سابق فرانسوی به انتقاد از توتی پرداخت و عنوان کرد نباید این بازیکن را اسطوره دانست.
دوگاری: اگر توتی اسطوره بود رم بیش از یک قهرمانی داشت

بعد از خداحافظی فرانچسکو توتی از فوتبال، خیلی از بزرگان فوتبال به تمجید از این بازیکن پرداختند و او را شایسته احترام دانستند. در این بین کریستف دوگاری که خود سابقه یک فصل بازی در لیگ ایتالیا برابر میلان را دارد، معتقد است نباید این بازیکن را اسطوره دانست چون فقط یک قهرمانی با رم دارد.

کریستف دوگاری با اشاره به خداحافظی فرانچسکو توتی گفت: من فرانچسکو توتی را اسطوره نمی دانم. چرا باید او را اسطوره دانست؟ او اگر اسطوره بود رم بیش از یک قهرمانی در لیگ ایتالیا داشت. اسطوره کسی است که بتواند قهرمانی‌های بیشتری برای تیمش کسب کند. با این حال توتی را یک بازیکن بزرگ می‌دانم. او زمانی که تصمیم گرفت برای رم بازی کند یک بچه بود ولی الان وقتی که ۴۰ سال سن دارد از فوتبال خداحافظی می‌کند. او شایسته احترام است چون داستان زیبایی در فوتبال نوشت. عشق و علاقه‌ای که توتی به رم دارد را بازیکنی به تیم‌هایش ندیدم که داشته باشد. این یک عشق به تمام معنا است.

او که در ۲۶ بازی همراه میلان موفق شد ۶ گل به ثمر برساند ادامه داد: حتی با وجود آنکه او با تیم ملی ایتالیا موفق شد قهرمان جام جهانی ۲۰۰۶ شود، من توتی را در حد بازیکنان بزرگ نمی‌دانم. او اخلاق عجیبی داشت و در خیلی از دیدارها نتوانست بازی کند. شاید با خیلی از مربیان مشکل داشت. گفته می‌شود او پیشنهادهای جذاب از تیم‌های دیگر داشته  ولی بعید می‌دانم چنین چیزی وجود داشته باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ldgae

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ده روسی در آستانه تمدید دو ساله قرارداد با آ اس رم