تاریخ انتشار: 1395/05/19 17:56
گزارش دیلی میل
کد خبر: 268845

فهرست خروجی های احتمالی منچسترسیتی

پس از چند صید گرانقیمت، منچسترسیتی حالا مجبور است چند بازیکن خود را به فروش برساند.
فهرست خروجی های احتمالی منچسترسیتی

منچسترسیتی تا به امروز یکی از تیم های فعال در بازار نقل و انتقالات بوده است. پپ گواردیولا وقتی به سمت مربیگری این تیم منصوب شد، دستور خرید چند بازیکن مدنظرش را داد که تقریبا اکثر آنها جذب شده اند.

سیتیزن ها تاکنون لروی سانه را با 50 میلیون یورو، جان استونز را با 56 میلیون یورو، ژسوس را با 32 میلیون یورو، گوندوغان را با 27 میلیون یورو، نولیتو را با 18 میلیون یورو، مارلوس موره نو را با 5.5 میلیون یورو و زلینسکی را با 2 میلیون یورو خریده اند و در مجموع، 190.5 میلیون یورو برای جذب این بازیکنان هزینه کرده اند.

در سوی دیگر با فروش ژکو به رم با رقم 11 میلیون یورو و فلوریان به ایبار با رقم 1.5 میلیون یورو، تنها 12.5 میلیون یورو درآمد کسب کرده اند.

01133029

طبق ادعای دیلی میل، از امروز مسئولان سیتی، پروسه فروش بازیکنانشان را به اجرا خواهند گذاشت و برای این منظور خسوس ناواس، بال راست اسپانیایی، مانگالا، مدافع فرانسوی و نیز ویلفرد بونی، مهاجم ساحل عاجی در فهرست سیاه گواردیولا قرار دارند و باید منتظر جدایی آنها از سیتی باشیم.

در این میان فروش ناواس تا حدی عجیب جلوه می کند چون او در 4 سال اخیر، همواره بازیکن ثابت سیتی بوده و فصل قبل 52 بازی برای این تیم انجام داد، 1 گل زد و 10 پاس گل داد.

 

منبع : ورزش سه


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xrmwz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بینی ها از حمید کاظمی درست از آب درآمد/ کاظمی با گل شروع کرد

2 + 16 نکته جذاب از شانزده بازی فصل شانزدهم
نکاتی که باید از لیگ جدید بدانیم