تاریخ انتشار: 1395/05/19 19:28
کد خبر: 268813

پوگبا: واقعاً احساس خوشحالی می کنم

پل پوگبا از ایده بازی کردن زیر نظر ژوزه مورینیو هیجان زده است. او همچنین به یادآوری روزهای نخستین حضورش در منچستریونایتد پرداخته است.
پوگبا: واقعاً احساس خوشحالی می کنم

بامداد امروز، پل پوگبا انتقال 89 میلیون پوندی اش به منچستریونایتد را نهایی کرد و رسماً با عکس ها و ویدئوهای جدید به هواداران این باشگاه معرفی شد. وی که پیش از این سابقه حضور در منچستریونایتد را دارد، در مصاحبه جدیدش درباره ژوزه مورینیو و کار کردن با او صحبت کرده است.

به گزارش سایت Sky Sports، رافائل واران - هم تیمی پوگبا در تیم ملی فرانسه - و آلوارو ماروتا - هم تیمی سابق او در یوونتوس، پیش از  این سابقه کار کردن زیر نظر ژوزه مورینیو را در رئال مادرید داشتند. اکنون پل پوگبا - گران ترین بازیکن فوتبال جهان - عنوان کرده است که پیش از پیوستن به شیاطین سرخ، با هم تیمی های سابقش درباره سرمربی آینده خود صحبت کرده بود. پوگبا در این باره گفت:

وقتی مورینیو در مادرید بود، من با بازیکنان زیادی درباره او صحبت کردم. با موراتا و واران درباره او صحبت کردم و همه آن ها به من گفتند که "مورینیو برای کار کردن با تو ساخته شده است و باعث پیشرفت زیاد تو خواهد شد، چون او باعث می شود که تو سخت تر کار کنی". من این امر را حس می کنم. چند بار با مورینیو صحبت کردم و او به من انرژی و مثبت اندیشی را انتقال داد. بنابراین با خودم فکر کردم: "چرا که نه؟". مطمئنم که او می تواند مرا ارتقا دهد و منجر به این شود که بازیکنی بهتر و شخصی بهتر بشوم.

 

پوگبا که پیش از این نیز سابقه حضوری 3 ساله را در آکادمی و تیم اصلی منچستریونایتد دارد، با آمدن به کمپ کرینگتون در روز گذشته، خاطرات گذشته خود از این مجموعه را به یاد آورد. او در این باره اظهار داشت:

وقتی که در ابتدا به اینجا آمده بودم، یادم می آید که آن ها (مسئولان حمل و نقل یونایتد) به دنبال ما می آمدند و ما را در اینجا پیاده می کردند. ورن جویس (سرمربی تیم رزروهای منچستریونایتد) را دیدم و به یاد تمرین هایی افتادم که با او داشتیم. به یاد رختکنمان، کانتینری که در آن غذا می خوردیم. اینجا هنوز هم همان گونه است و من با دیدن این ها به یاد گذشته افتادم. مثل یک عکس بود. چیزیست که نمی توانم توصیفش کنم، دیوانه وار است.

 

واقعاً احساس خوشحالی می کنم. صادقانه بگویم، هیچ کلمه ای برای توصیف این وضعیت ندارم- فقط خوشحالی. نمی توانم بیش از این برای بازی کردن با تیم جدیدم صبر کنم. حتی برایم این گونه به نظر نمی رسد که این تیم جدید من است! مساله فقط این است که من این تیم را ترک کردم و حالا برگشته ام. صادقانه بگویم که این حسی عالیست.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mdzly

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پوگبا بازگشتش به منچستر را سرنوشت خواند