تاریخ انتشار: 1396/04/01 11:28
کد خبر: 201794

کاسانو: نمی‌توان به رئال «نه» گفت

مهاجم پیشین رئال مادرید و تیم ملی ایتالیا به هموطنش توصیه کرد در این مقطع فکر جدایی از میلان را از سرش خارج کند.
کاسانو: نمی‌توان به رئال «نه» گفت

 در پی افزایش تنش و اختلاف بین مینو رایولا، مدیر برنامه‌های جان‌لوئیجی دوناروما و سران باشگاه میلان، شایعه جدایی این درو‌ازه‌بان 18 ساله از روسونری شکلی جدی‌تر به خود گرفت، اما ظاهراً باشگاه میلان سر لجبازی دارد و حاضر است این بازیکن را تا پایان قراردادش که تا انتهای فصل 18-2017 است، در سن‌سیرو نگه دارد، حتی اگر قرار باشد دوناروما را به عنوان بازیکن آزاد از دست بدهد و هیچ نفعی از انتقال وی نَبرَد.

مارکو فاسونه، مدیر اجرایی باشگاه میلان روز گذشته (چهارشنبه) به طور رسمی اعلام کرد دوناروما تا پایان قراردادش در میلان خواهد ماند. او گفت: دوناروما اگر می‌‌خواهد برود، در پایان فصل آینده آزاد خواهد بود که برود. او اینجا می‌ماند و فصل آینده هم اینجا خواهد بود. اگر باشگاهی خواهان جذب جان‌لوئیجی است، باید ارزش واقعی‌اش را بپردازد و گرنه او اینجا خواهد ماند.

آنتونیو کاسانو که سابقه بازی در میلان و رئال مادرید را دارد، در این باره به شبکه تلویزیونی «اسکای ایتالیا» گفت:  اگر جای دوناروما بودم، چند سال دیگر در میلان می‌ماندم. اگر دوناروما در سری A بماند، برای فوتبال ایتالیا خوب خواهد بود، اما حقیقت این است که نمی‌توان به پیشنهاد رئال مادرید هم «نه» گفت.

باشگاه میلان پیش از این خبر داده بود که پیشنهاد 50 میلیون یوریی رئال برای بستن قراردادی پنج ساله با دوناروما را رده کرده، این در حالی است که دو باشگاه یوونتوس و منچستریونایتد نیز حاضر هستند پول خوبی بابت جذب دروازه‌بان آینده‌دار تیم ملی ایتالیا بپردازند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ybbvj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



طفره رونالدو از پاسخ به سوالات درباره آینده اش در رئال مادرید